Vodic musi na zastavke zastavit aj keby balkony padali. Ked tak nespravi, tak je to dovod na staznost. Ak si pamatas cislo voza, datum a cas, tak nevahaj a posli staznost na DPB.
Mam taky question, ako je mozne, ze autobus, ktory ma v danom case na zastavke zastavit podla cestovneho poriadku, jednoducho okolo zastavky bez povsimnutia prejde? Stalo sa mi to dva krat. Raz na zastavke Markova, kde mila autobusarka sediaca v 80-tke ani nekukla ockom na studakov z Markovej, ktory uz aj tak nestihali k ostatnym povinnostiam. Este pochopim ak by mala meskanie kvoli zacpe, ale ved to je iba druha zastavka v poradi, 80 zacina na Prokofievovej a na tych 400 metroch asi meskanie nenaberie! A aj keby, nie je to vina cestujuceho cakajuceho na svoj spoj! A druhy krat na zastavke Výstavisko, kde sme stali na zastavke osmi a 82 to rezala krasne dalej! Pri tom ani jedna z tychto zastavok nie je na znamenie, aj ked si myslim ze tlupa ludi cakajucich na zastavke je aj tak dostatocnym znamenim Prosim, Vy ako povolani ludia, mozete mi vysvetlit ci je tu daky vyssi ciel, preco vodic odoprie sluzbu zakaznikovy, ktory ma zaujem oznacit si cestovny listok v autobuse a tak Vam prispiet svojou troskou do pokladnice, popripade ma zakupenu elektricenku a tym aj Vase sluzby (!), ktore mu su takto odoprete, nedodane! Alebo tu nie je vyssi ciel ale iba obycajna arogancia a lahostajnost? By ma zaujimalo ako by pani soferka z 80-tky reagovala, keby si kupila chladnicku za ktoru zaplatila (v nasom pripade elektricenku) a firma by jej ju jednoducho nedodala, pretoze nestiha dalsie rozvozy tak ju jednoducho vynecha.......dakujem za Vasu odpoved a pozdravujem milu tetu autobusarku vdaka ktorej som nestihol prist do prace, co jej pravdepodobne poslem na preplatenie ked si neuvedomuje svoje arogantne konanie....S pozdravom Kevin, a dakujem vsetkym soferom, ktori svoju pracu vykonavaju podctivo, chvala bohu je Vas zatial dost ?
Super fotky. Prekvapilo ma, ze jedna laminatka co tam ma spataky je popisana ako rarita. Nemaju nahodou Novozamocke laminatky spataky? Neviem teraz ci vsetky, ale mam pocit ze laminatky z RD Nove Zamky spataky maju. Ale nie som si isty ci vsetky.
RwMan je z Maďarska a snaží sa rozprávať po slovensky. Ja na rozdiel od neho viem z maďarčiny len pár slovíčiek. Prezentuje tu svoje webové stránky, konkrétne jednu foto akciu, ktorú sme spoločne zorganizovali.
Ja mu ten text opravím:
Obsah:
- Pantografy a nákladny vlak na trati Trnava - Kúty
- BRKS vozidlá
- para a Karkulka T444.0 v Rohožníku
- Okuliarniky (po anglicky Gogle) na trati Nitra - Topoľčany
- nakladné vlaky na trati Lužianky - Zlaté Moravce
Obsah:
- Pantográfi a nakladny vlak na linia Trnava - Kúty
- BRKS vozidla
- para a Karpulka v Rohožnike
- Google rušeni na linia Nitra - Topolčany
- nakladné vlaki na linia Lužianky - Zlaté Moravce
Už to tu objasnil M.Fundárek a bigmac, ja roky nedržím v hlave , ale bolo to tak, že komančovia si povedali že nechcú v strede mesta železnicu, tak sa postavila terajšia stanica BA-Nové Mesto a na ktorú sa pripojila trať do Dunajskej stredy, ktorá viedla na stanicu BA-Nivy(predtým BA-Nové Mesto), ďalej sa postavila trať a stanica do BA-ÚNS(ústredna nákladna stanica) s tým že bude pokračovať trať do Petržalky, kým ale nebol postavený Most Hrdinov Dukly(Prístavný most), tak sa jazdilo cez Most Červenej armády (Starý most), cez odbočku BA-Juh. Veľká škoda tejto trate, mohol to byť základ nosného dopravného systému a namiesto toho sa ten koridor použil len na dve budovy jednej trápnej banky a ešte trápnejšej poisťovne. V Petržalke mohla byť ešte väčšia stanica a všetku osobnú dopravu zo smeru Trnava a GA/DS by som stiahol cez mesto do Petržky zo zastávkami BA-Malá scéna, Nivy, Filialka, Slovany,....
Lakovna tam bola ked to este nebolo obite tym FeAlom, potom sa asi zmenil ucel vyuzitia. Pod nanosom zeminy tam tusim boli kolajnice. Inak jedna kolaj viedla az uplne k budove ku kotolni, asi tam vozily uhlie. Mna vtedy zaujalo ze tam nebolo ziadne zarazadlo a rozbehnutejsi vagon sa tam mohol preburat. Take nieco sa udajne stalo v Stupave, vie niekdo viac? ?
re nebulus, nivy: no takto: murovane budovy a budky ano, ale ta hala, co je dnes akymsi profilom bielej farby obita, to bol povodne kryty kanal depa. dnes tam velmi casto smetiarske scanie vidno. kde by tak z toho mohli byt nejake vykresy... uz ked to nezostalo cele, tak aspon model postavit.
Z depa na Nivach boli Oznamovacie a zabezpecovacie dielne ZSR. Este zaciatkom 90 rokov tam stal vodny zeriav a pri depe stalo niekolko drevenych drezin Tatra- mam aj foto. Vnutry boli kolaje a niekolko voznov sluziacich ako sklady. V depe bola lakovna zabezpecovacej techniky. Smetiari boli vedla. Dielne sa teraz tusim volaju Ante sro.
RwMan
Mám novy album na mojej web-stránku zo Slovenska:
http://www.trains.hu/eur/4520-sk/front.htm
Obsah:
- Pantográfi a nakladny vlak na linia Trnava - Kúty
- BRKS vozidla
- para a Karpulka v Rohožnike
- Google rušeni na linia Nitra - Topolčany
- nakladné vlaki na linia Lužianky - Zlaté Moravce
RwMan