sarko z vlastnej skusenosti ti mozem uviest, ze voz s ojazdenymi kolami (teda maly priemer) hlboko pod normou, ma pri cca 55km/h skutocnych na rychlomeri takmer 70km/h fiktivnych a po vypnuti jazdy viac ako 250A pripravy. a nestiha shuntovat, co sa v praxi prejavi tym, ze sa natavuju vsetky lamely od 90.stupna vyssie aj pri vybornom chladeni. reverz som nikdy za jazdy nevypol a ani ho vypinat nehodlam. preto sa ma prosim nesnaz presvedcit, ze vypnutie/zapnutie aj 100x za sluzbupri 60km/h neskodi silovej elektrike. (uvedene hodnoty boli odsledovane na klasickom elektrodynamickom obmedzovacom rele, ktore v ba uz nastastie maju len 3 sola)
bigmac
ked bude schema so schvalovacim cislom, tak ju bez pardonu akceptujem.
zatial si stojim za tym, co som tu napisal ja, s499.1023, bmko, beus a jenki a to teda, ze ziadna zmena na ke vozoch nikdy realizovana nebola,
ze vypinanie reverzu za jazdy skodi a nici silovy obvod,
a ze takato technika jazdy sa da pravne klasifikovat ako trestny cin verejneho ohrozenia, navyse umyselny a opakovany.
jediny, kto tam ma rozum je hlavna vypravkyna a par ludi, ktori jazdia s reverzom trvale zapnutym.
tak ako pani "stari a skuseni vodici"? kam to bude? do sace? do ilavy? do leopoldova? alebo sa potom budete hrat na cvokov a bude to semse? nebo primo bohnice?