Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #32388:
Tak to už som vôbec nepochopil. Prúd prípravy je prúd prípravy a začína asi pri 5 km/h. Tak ako sa môže medzi vodičmi slangovo hovoriť, že príprava začína pri 60 km/h?
Reply on: BMko #32385:
6799 aj 7993 sú segerky čiže poistné krúžky.
Reply on: Sarko #32388:
Shorty je tiez stary??
Reply on: S499.1023 #32379:
No kým za to nebude nejaké exemplárne potrestanie, tak vypínanie reverzu u vodičov sa bude vyskytovať. Čo som postrehol, robia tak väčšinou iba starí vodiči.

Re #32380: Medzi vodičmi sa takto slengovo hovorí.

Re #32381: No to je problém prekročenia dovolenej rýchlosti. Vodiča, ktorý jazdí 60, nejaké vypínanie reverzu ani nenapadne. Keby tie šroty ťahali pri 60-ke na 200A, tak by brzdenie skoro ani nebolo cítiť.
Reply on: S499.1023 #32383:
ale melie tu aj segerku
Reply on: S499.1023 #32384:
ja sa obavam ze su tam este stale tie klasicke ORka. No moze to byt OR, ved ORko reguluje PM
Reply on: Spectre #32377:
norma DIN 6799 je pre segerky
norma DIN 7993 to su poistne kruzky
norma DIN 94 su zavlacky

http://www.dmpsteel.sk/spojovaci_material.html
Reply on: BMko #32382:
No buď majú úplne dementne nastavené OR-ká alebo im tie šroty neshuntujú. Však s napálenými ZR by trvale jazdiť nemohli. Vymieňajú vôbec tie kontakty v OR? Niečo také ako OR BAHOZA tam asi nemajú, čo?
Reply on: BMko #32376:
Heej, to čo tu zase motáte? Však segerka je také, čo do drážky po obvode zapadne a závlačka ide cez dieru naprieč? A Spectre píše evidentne o závlačke, nie o Segerovej poistke...
Reply on: S499.1023 #32380:
nie mne bolo odvodnenie, ze voz pri pusteni jazdy v KE, zacne brzdit, bolo mi to definovane ako ze to je kvoli prudu pripravy. Ja tvrdim, ze je to vada v kosickych zrychlovacoch
Reply on: Sarko #32373:
Dovolím si požiadať :
1) Necituj nám tu z nejakej príručky vodiča, tí, čo sa tu momentálne zúčastňujeme diskusie všetci vieme, čo je príprava a žiadne citáty k tomu nepotrebujeme.
2) Ak sa pri zapnutí reverzu zrýchľovač vracia zo základnej polohy do polohy zodpovedajúcej rýchlosti jazdy, tak prechádza polohami, ktoré zodpovedjú NIŽŠEJ rýchlosti jazdy a teda pri postupnom vytáčaní zrýchľovača brzdový brúd postupne nenabieha ale naopak, postupne klesá až na ekvivalentnú hodnotu.
No, ak v tých KE s tými električkami takto jazdíte a ešte sa aj vzájomne presviedčate o tom, že je to tak správne, tak sa nečudujem, že vaše šroty majú už pri 60 prípravu 200A a že v relatívne novej T6 rezonujú kardany tak, že pri 40 nepočuješ vlastného slova.
Reply on: Sarko #32369:
Príprava sa začína od rýchlosti cca. 5 km/h, to čo tu zase je za diskusiu? Ak v KE začína príprava od 60 km/h, tak pri rýchlosti pod 60 km/h v KE brzdíte čeľusťami alebo čo?
Reply on: Sarko #32365:
Ale že sa to tak robiť nemá a že sa tým ničí voz, tak to nevadí, že? Keby ste aspoň rozmýšľali mozgami, tak nebudete nulovať reverz ale dávať tam Núdzovú jazdu (čo teda pomôže iba pri sóle).
Reply on: Spectre #32377:
Zavlacka sa nerozklepava, ona sa roztiahne ako ked zene.... :))
Reply on: BMko #32376:
Paráda, zase som o niečo múdrejší ? . Takže rekapitulácia: závlačka je nepružná a treba ju rozklepať a segerka je pružná a iba sa nasadí a drží.
Reply on: Spectre #32375:
to je segerka a ta sa vyraba z ocele triedy 12 a 13, to je tzv pruzinova ocel
Reply on: fobust #32368:
Možno... je to podobné ako závlačka, akurát sa to nerozklepáva. Keď to chcem vytiahnuť, chytím to skrutkovačom za tú stranu kde je oko a vyšklbnem to. Naopak, na opätovné vloženie je nutné držať to v kliešťoch, keďže je to pružné. Inak tvar to má rovnaký ako tá závlačka.
Reply on: Sarko #32373:
to som pisal aj ja
Reply on: fobust #32357:

Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.

Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."
Reply on: Sarko #32369:
nie toto co robi v KE to nie je normalne to je chore

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.