Tak to už som vôbec nepochopil. Prúd prípravy je prúd prípravy a začína asi pri 5 km/h. Tak ako sa môže medzi vodičmi slangovo hovoriť, že príprava začína pri 60 km/h?
No kým za to nebude nejaké exemplárne potrestanie, tak vypínanie reverzu u vodičov sa bude vyskytovať. Čo som postrehol, robia tak väčšinou iba starí vodiči.
Re #32380: Medzi vodičmi sa takto slengovo hovorí.
Re #32381: No to je problém prekročenia dovolenej rýchlosti. Vodiča, ktorý jazdí 60, nejaké vypínanie reverzu ani nenapadne. Keby tie šroty ťahali pri 60-ke na 200A, tak by brzdenie skoro ani nebolo cítiť.
No buď majú úplne dementne nastavené OR-ká alebo im tie šroty neshuntujú. Však s napálenými ZR by trvale jazdiť nemohli. Vymieňajú vôbec tie kontakty v OR? Niečo také ako OR BAHOZA tam asi nemajú, čo?
Heej, to čo tu zase motáte? Však segerka je také, čo do drážky po obvode zapadne a závlačka ide cez dieru naprieč? A Spectre píše evidentne o závlačke, nie o Segerovej poistke...
nie mne bolo odvodnenie, ze voz pri pusteni jazdy v KE, zacne brzdit, bolo mi to definovane ako ze to je kvoli prudu pripravy. Ja tvrdim, ze je to vada v kosickych zrychlovacoch
Dovolím si požiadať :
1) Necituj nám tu z nejakej príručky vodiča, tí, čo sa tu momentálne zúčastňujeme diskusie všetci vieme, čo je príprava a žiadne citáty k tomu nepotrebujeme.
2) Ak sa pri zapnutí reverzu zrýchľovač vracia zo základnej polohy do polohy zodpovedajúcej rýchlosti jazdy, tak prechádza polohami, ktoré zodpovedjú NIŽŠEJ rýchlosti jazdy a teda pri postupnom vytáčaní zrýchľovača brzdový brúd postupne nenabieha ale naopak, postupne klesá až na ekvivalentnú hodnotu.
No, ak v tých KE s tými električkami takto jazdíte a ešte sa aj vzájomne presviedčate o tom, že je to tak správne, tak sa nečudujem, že vaše šroty majú už pri 60 prípravu 200A a že v relatívne novej T6 rezonujú kardany tak, že pri 40 nepočuješ vlastného slova.
Príprava sa začína od rýchlosti cca. 5 km/h, to čo tu zase je za diskusiu? Ak v KE začína príprava od 60 km/h, tak pri rýchlosti pod 60 km/h v KE brzdíte čeľusťami alebo čo?
Ale že sa to tak robiť nemá a že sa tým ničí voz, tak to nevadí, že? Keby ste aspoň rozmýšľali mozgami, tak nebudete nulovať reverz ale dávať tam Núdzovú jazdu (čo teda pomôže iba pri sóle).
Možno... je to podobné ako závlačka, akurát sa to nerozklepáva. Keď to chcem vytiahnuť, chytím to skrutkovačom za tú stranu kde je oko a vyšklbnem to. Naopak, na opätovné vloženie je nutné držať to v kliešťoch, keďže je to pružné. Inak tvar to má rovnaký ako tá závlačka.
Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.
Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."
BMko