Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #32334:
ja nechcem nic zase tvrdit, ale 65 km/h na rychlodrahe mi pripominalo bratislavsku 50tku. Neraz som sa viezol vozmi T6A5 v KE, ktore o sklzovej ochrane asi v zivote nepoculi, lebo hrabu horsie, ako ty frajery na autach. Dalej nehovorim o velkosti opotrebovania okolkov a o chybnom nastaveni brzdovej sustavy podvozkov na vsetkych typoch vozidlach. Ved je to smiesne ked jedna os na podvozku je zabrzdena a druha sa toci. A kto mu este priserne prudy pripravy, ktore su pri 60km/h, ved to brzdi vozom ako keby mu zalepilo zrychlovac, ktovie ako su nastavene palce zrychlovaca. A neviem si predstavit pustit pedal jazdy pri 80km/h, ved gto pri prude pripravy bol uz na vodic na celnomm skle a substrat ani nehovorim. V KE poznam iba jedineho vodica co vie fakt jazdit z elektrickou, sice na BigMaca sa este nechyta, ale vela vodicov by sa malo ucit co ucit, inac mozu ist robit chybajucu vyzbroj do polovodicovej sustavy neakej elektrickej vyzbroji od Dubnice ?
Reply on: S499.1023 #32347:

Tak som to sformuloval asi tak, ze T2 je samonosna. Dobre, tresol tam sprostost. Az potom som to otocil.
Reply on: Spectre #32330:
Zavlacka pruzna?? ved sa vyrabaju z 11 tkovej ocele. A to je nelegovana
Reply on: fobust #32342:
No a ako strojár si mu to mal vysvetliť a uviesť na pravú mieru?. Inak bigmaca posielam tam, odkiaľ prišiel, aj niekoľkorát denne, keď momotinu tresne, ale on to na rozdiel od Teba akceptuje, neurazí sa ale sa poučí.
T3 je ľahšia ako T2 lebo má vyšší podiel laminátu. A T2 s čumákmi z T3 (jedným, druhým, obomi) boli donadávna bežne k videniu v Brne.
Inak kasňu na tramvaji skutočna samostatne nevymeníš a napriek tomu nie je samonosná?.
Reply on: Spectre #32319:
no ja som siel i s Trabim co dal 170, ale bol kusocek riadne upraveny. Samozrejme , ze nemal IFA motor, ale motor z Clia
Reply on: fobust #32338:
Kefalín, boha vášho, koho tu chcete oxxbávať? Tvrdil si to, nepýtal si sa. Svedkovia sú Martyk a m@rtin.
Reply on: Spectre #32317:
Ked zaparkujes jazvecika, tak preco nie 2x skodu 1000mb
Reply on: Spectre #32318:
´jasne desing ako hovado
Reply on: fobust #32343:
Ano, elektrika z T6ky je na urovni roku 1975 a ja som sa zarazal nad tym:

a) preco sa to nerobilo tak davno aj s T3
b) preco taky serbel este vyrabali v r. 1991

Bod b) beriem spat na zaklade toho, ze mi starsi a skusenejsi vysvetlili, ze suciastkova zakladna tu bola naozaj za opicami - to som netusil ani najmenej a bral som to podla zapadnej elektroniky tej doby. Od roku 89 do 91 samozrejme nemohli stihnut vyvinut novu elektroniku a ani sa im nechcelo, takze si priznavam, nepamatam si na komunizmus a beriem to idealisticky.

Kazdopadne plesniva vyzbroj TV1 bola a vsetky T3 ju mohli mat od vyroby 🙂
Reply on: Spectre #32340:

Vsak to si mi sam vravel. Ze ta vyzbroj sa dala poskladat uz v roku 1975. A ako elektrotechnikovi som ti veril. A ked to tu napisem, tak som ihned napadnuty a sprdnuty a poslany kadekam.... To potesi.
Reply on: Spectre #32341:

Kedysi mi niekto vravel, ze T2 mala oproti T3 jednu chybu: Mala o 6 ton viac, lebo bola samonosna. A ked ti proste odhnije, tak nevymenis kasnu, ale musis cely voz. A toto mi vravel sam Bigmac este dost davno, ale pamatam si to.
Reply on: fobust #32338:
Nehovoril si mi niekedy že T2ka je samonosná a preto má nižšiu podlahu?? Teraz som z toho jeleň ?
Reply on: fobust #32332:
Nehovorím o smteľných chybách, ale začal si niečo o tom roku 1975, čo zrejme istých tu diskutujúcich ...ehm. ... podráždilo ?
Reply on: S499.1023 #32335:
Skutočne, cítim sa pokorený, ale to som netušil. Ja som trochu mladšia veková kategória a doby socializmu si pamätám iba zo svojho detstva, kedy som sa o bastlenie nejako extra nezaujímal 🙂

Hehe... to s tým vývinom obvodov.. kua, to je hotová kontrašpionáž 🙂
Reply on: S499.1023 #32337:

Moment, ja som sa pytal ci T2 nema samonosnu karoseriu, netvrdil som to. A to tiez na zaklade toho, ze mi to niekto tvrdil, ale nebol som si isty.
Reply on: fobust #32322:
Prosím pekne, tu boli veľmi intenzívne snahy opraviť Ťa. Ale na to si Ty stereotypne omieľal "Nechcem nič čítať, že to nejde, nastavíme prúdy, blebleble...". Však sám hovoríš, že si strojár a elektrine nerozumieš (btw., prečo si vlastne ako strojár tvrdil, že T2 má samonosnú karosériu?), tak prečo do nej furt kafreš?
Reply on: Sarko #32316:
No však podľa toho potom tie vaše briky vyzerajú...
Reply on: Spectre #32302:
Aha, vidím, že tu máme niekoho, kto nepamätá železnú oponu. Nie, súčiastky sa doviezť nedalo, bolo na ne embargo. Vieš, ako sa v Piešťanoch a Rožnove "vyvíjali" tie TTL-ká? Vyslal sa pracovník na služobnú cestu, tam si v obchode kúpil IO, ten potom "vývojári" brúsili mikrobrúskou a obkresľovali...
Reply on: Sarko #32316:

Áno, to je pravda, v Košiciach sa podobné zverstvá ,ako je jazda 80km/h dejú, ja by som však takých vodičov velmi prísne sankcionoval, je to poškodzovanie majetku. Max povolená rýchlosť u vozov T3, T6, KT8 (a odvodených mutácií) je 65km/h.
Potom sa niet čo diviť, že sa rušia 18rokov staré vozy ,technický stav tých ďalších približne rovnako starých je doslova ZÚFALÝ . Mnoho 30 a viac ročných vozov v iných mestách je v omnoho lepšom tech.stave !!!
Reply on: J #32312:
No to neviem ani ja. Ja len DÚFAM, že to možné je, nakoľko je to celkom bežné aj všelikde inde. Ale hádam to možné je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.