Reply on: fobust #32241:
Realita je taka, ze by sa to samozrejme pravdepodobne dalo, ale bolo by nutné T3ku dostatočne zlenivieť, aby neťahala, alebo netlačila (podľa umiestnenia v súprave) do tej kachny. Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.
Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.
fobust
To som rad, lebo rozculovanie skodi zdraviu. Vies, mam tu kopec inych veci a priznavam ze niekedy tresnem sprostost. No co uz, nobody is perfect. A pokial viem, tak si myslienku K2 + T3 sam velmi obhajoval. Alebo si to mylim? ?