metro: keď som nedávno prepočítaval výmenu všetkých starých električiek za Combina, vtedy ešte pravdepodobné, pri kurze 43Sk za EUR mi to vyšlo niečo cez 10mld.SKK. Ak by sme to prepočítali na súčasný kurz tak to bude 9,3mld. Metro po celom meste by stálo 170mld. Minimálne.
Základnou filozofiu toho všetkého je, že to nebude stáť na križovatkách pretože sa prihláci na počítači svetelnej signalizácie a dostane zelenú (niečo sa už začína rysovať v Dúbravke, aj keď to ešte nefunguje, ale snímače sú), že v centre bude raz pod zemou, a že priemerná premávková rýchlosť bude rovnaká alebo aspoň približujúca sa metru. Že vzdialenosť ktorú prekoná metro v Prahe bude trvať rovnako rýchlo aj električke v Bratislave.
Základnou filozofiu toho všetkého je, že to nebude stáť na križovatkách pretože sa prihláci na počítači svetelnej signalizácie a dostane zelenú (niečo sa už začína rysovať v Dúbravke, aj keď to ešte nefunguje, ale snímače sú), že v centre bude raz pod zemou, a že priemerná premávková rýchlosť bude rovnaká alebo aspoň približujúca sa metru. Že vzdialenosť ktorú prekoná metro v Prahe bude trvať rovnako rýchlo aj električke v Bratislave.
J