Už-už som sa rozčúlila, aký je ten dopravný podnik drzý, keď svojim zákazníkom tyká. Potom som si prečítala niečo viac a zistila som, že je to inak. Stránku netvorí dopravný podnik... OK - a aj tak si myslím, že forma tykania nie je pri informáciách vhodná. Tykanie neznámemu návštevníkovi stránky mi pripomína časy "súdruhov", keď sme mohli byť radi, že nejaká doprava vôbec existuje. Keď v informáciách čítam "musíš", tak to vo mne vyvoláva odpoveď "nemusím" - a kašlem na takú dopravu aj na také informácie. Som zákazník a ak sa tak mám cítiť, tak mi nikto tykať nebude - ibaže by si to so mnou obojstranne dohodol. Takže súdruhovia a súdružky, tvorcovia stránok, nič nemusím - môžete ma len slušne požiadať - pani zákazníčka, prosím, urobte to takto. Ak nie, tak čaute.
(autorka je lektorkou komunikačných zručností a rada Vám poskytne odbornú konzultáciu k forme oslovovania zákazníkov - ale môžete sa na to aj vykašlať).
(autorka je lektorkou komunikačných zručností a rada Vám poskytne odbornú konzultáciu k forme oslovovania zákazníkov - ale môžete sa na to aj vykašlať).
COLOR