Už-už som sa rozčúlila, aký je ten dopravný podnik drzý, keď svojim zákazníkom tyká. Potom som si prečítala niečo viac a zistila som, že je to inak. Stránku netvorí dopravný podnik... OK - a aj tak si myslím, že forma tykania nie je pri informáciách vhodná. Tykanie neznámemu návštevníkovi stránky mi pripomína časy "súdruhov", keď sme mohli byť radi, že nejaká doprava vôbec existuje. Keď v informáciách čítam "musíš", tak to vo mne vyvoláva odpoveď "nemusím" - a kašlem na takú dopravu aj na také informácie. Som zákazník a ak sa tak mám cítiť, tak mi nikto tykať nebude - ibaže by si to so mnou obojstranne dohodol. Takže súdruhovia a súdružky, tvorcovia stránok, nič nemusím - môžete ma len slušne požiadať - pani zákazníčka, prosím, urobte to takto. Ak nie, tak čaute.
(autorka je lektorkou komunikačných zručností a rada Vám poskytne odbornú konzultáciu k forme oslovovania zákazníkov - ale môžete sa na to aj vykašlať).
(autorka je lektorkou komunikačných zručností a rada Vám poskytne odbornú konzultáciu k forme oslovovania zákazníkov - ale môžete sa na to aj vykašlať).
Martin Fundárek
Inak ja si kupujem vstupenku na nástupište vždy, keď idem fotiť. Niektorí osožáci sú totiž príliš iniciatívni a čím menej príležitostí im dám na to, aby ma buzerovali, tým lepšie. (Naposledy som ju kupoval v Liptovskej Teplej a pokladníčka radšej zatelefonovala kolegyni, ako to má vydať, lebo vstupenku na nástupište ešte nepredávala.:-))