Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #30939:
Prosim nekamenujte ma, mne sa bratislavska hlavna stanica celkom paci, ale ked sa tak divam na plan zeleznic po uzemi Bratislavy, zda sa mi, ze ako ustredna zeleznicna stanica by sa lepsie hodila napriklad stanica Nove Mesto (ciste kvoli pozicii na zeleznicnej sieti). Ale je dalej od centra, ma podstatne horsie spojenie MHD a je skaredsia 🙂

A IC cez Marchegg v dieselovej trakcii... preco nie? 🙂 Diesel by sice bol na rakuskom useku pomalsi, ale vymena dieselu za gorilu by urcite modrym netrvala tak dlho, ako dve vymeny masin, z toho jedna v Petrzalke priamo pod stykom dvoch sustav 🙂
Reply on: Esicko #30937:
hmm je ale rozumnejsie vykladat ludi vzdy na jednom mieste, kvoli prestupu, je vzdy zaujimavejsie ked mi odtial odchadzaju linky MHD napriklad s 5 minutovym intervalom (kedze tam prichadzaju vlaky odvsadial a teda tam aj vylezie vela ludi) ako ked to porozhadzujes po x staniciach a z kazdej budes mat spojenie niekam kazdych 15 - 20 minut a aj to nie s takym dosahom do (takmer) vsetkych mestskych koncin.
Reply on: Esicko #30937:
🙂 Ja si skor myslim, ze problem bude v skutocnosti, ze danymi IC cestuje daleko viac ludi smer Kosice ako smer Wien. A vlky su zvyknute, ze vlaky na Kosice chodia z HlSt, takze vlky by to nepochopili. 🙂
To by teda malo IC-cko pobehat aj do Lamaca, potom do Vajnor aby kazdy mal vhodny spoj MHD, namiesto toho, aby bola zabezpecena adekvatna kvalita od tychto vlakov z BNM.
Reply on: Esicko #30929:
Ta co ty šaľeny, šak to HLAVNA stanica, ta tadze muši šicko prechadzac i zastavovac:-)!
BAHL bude asi niečo ako Městečko u Nádraží alias Česká Třebová v ČR ?
Reply on: ufo #30932:
Vzhľadom na to, že ešus (IGBT, asynchrón, rovnaký výkon ako Italoshit) neruší, tak je jasné, že TOTO užv má škodivka zvládnuté...
Reply on: fobust #30928:
Však to je logické, aby toišlo z Viedne v nezávislej trakcii cez Marchegg, pre mňa za mňa aj s Herkulom v čele, v BAHL by sa to prepriahlo do elektriky a bolo by to. Ale tí debili modrogumní by určite boli schopní to prepriahať aj v DNV do laminátky, aby ušetrili 5,50 EUR. Že im niekde na zálohe či na posne celý deň vrčia mašiny, to ich neserie. Modrým gumám asi nikdy nedojde, že cestujúcich nezaujímajú ich obehy, vyrovnávky a podobné hovadiny, že cestujúci sa chcú VOZIŤ a sú ochotní (zatiaľ) za to PLATIŤ. To je ako keby som ja zákazníkovi odmietol predať receiver A a nútil mu receiver B, lebo ich mám práve na sklade viac...
Reply on: fobust #30931:
Však ja neumieram, len hovorím príklad, že môže byť vystúpenie na hlavnej výhodnejšie ako inde aj pre toho, kto má to "inde" bližšie. Ale samozrejme mi je jedno, kam to IC ide.
Reply on: S499.1023 #30927:
ja som pisal len, ze Skodovka nieco take vyrobila, o efektivnosti a zmysluplnosti tej prestavby s tebou plne suhlasim. Tiez poznam parametre na 15kv.
O 1216 sa uz viedli rozsiahle debaty na rakuskych diskusnych forach, tam sa aj pisalo, na co si ju öbb objednali.
Nejde teraz ani tak o to, kolko bude mat systemov, ale rakusania ju chcu mat priposobenu hlavne na prevadzku na CD a ZSR.

Ale som zvedavy, co Cesi vymyslia na tej 380, ved elektrika bude taka ista ako Taurus (IGBT, Asynchron) . Vidim to tak ,ze rusit to bude tak isto ako Taurus, ale schvali sa to aj tak vsetko.Aj Taurus aj 380.
Reply on: Andy #30930:

No aby si neumrel, keby si mal raz prestupovat...
Reply on: Esicko #30929:
No pri nasej nic moc MHD som vcelku rad, ze idu cez hlavnu, pretoze odtial mi ide jedine normalne spojenie domov, hoci od Noveho Mesta byvam blizsie ako od hlavnej.
Ja zas neviem, preco MUSIA ist tie IC cez hlavnu stanicu, preco nejdu cez Odb.Vinohrady - Predmestie - Nove Mesto.
Reply on: S499.1023 #30927:

Tak v tom pripade navrhujem aby z Viedne isla IC suprava na cele s okulairnikom, pripadne bartokou na postrku cez Marchegg, na hlavnom by prepriahli gorilu a je to. Alebo?
Reply on: fobust #30926:
To sú všetko nezmysly, laminátka 340 má na 15 kV výkon 1 MW a za tie prachy, čo stála prestavba, mohli ešte zo 20 rokov ten kúsok jazdiť čmeliaky.
Re #30921 ufo: Tak boli možno dané núdzovou obsluhou do trvalej výstrahy. Ak by tam niekto pustil neschválenú mašinu len tak, tak je to na okamžité zatvorenie za všeobecné ohrozenie. A prečo by 1216 bola určená hlavne pre ŽSR, ČD? Však dnes už je to prakticky skoro jedno, či postavíš mašinu dvoj-, troj-, či štvorsystémovú. Určite ich sem Siemens raz dostať chce, ale aktuálna situácia je taká, že to rušenie zatiaľ odstránené nemá a nebude ich sem tlačiť cez mŕtvoly ako Taliani ten svoj Italoshit do Čiech.
Reply on: ufo #30925:

No, tak vezmeme nasu laminatku (nie S499.1023 ? ) a prerobime ju na aj na 15 kV 16 2/3 Hz a je to. Som zvedavy co by rakusania povedali keby im na Wien Südbhf dosla takato masina. ?
Reply on: fobust #30923:
nevyrobila ale 3 svoje prerobila: 240 na 340.
Reply on: tr3mp #30918:
To je v pohode...to je SME... pred par dnami sa tu niekto rozculoval nad stylom porovnavania cien listkov v roznych mestach... ? oni tam hadzu tie cisla ako sa im zachce... ?
Reply on: ufo #30922:

Ano tiez mi to doslo, napisal som blbost. My by sme potrebovali 25 kV 50 Hz a 15 kV 16 2/3 Hz. Hmm. Vyrobila skoda niekedy taku masinu?
Reply on: fobust #30916:
len 371,372 nie je na 25kv 50Hz, zerie len 3kv a 15kv16,7hz
Reply on: S499.1023 #30911:
nuz dobre, presvedcil si ma ? ale ked isiel Taurus medzi BNM a UNS, nikto priecestia nestrazil.
A Siemens sa isto nevzdal, ved pre öbb pracuje na 1216 (189 v skrini Taurusa), ktora je robena hlavne na trate ZSR a CD. PRve budu vyrobene v 2006, cize este pred 380CD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.