Reply on: si #30939:
Prosim nekamenujte ma, mne sa bratislavska hlavna stanica celkom paci, ale ked sa tak divam na plan zeleznic po uzemi Bratislavy, zda sa mi, ze ako ustredna zeleznicna stanica by sa lepsie hodila napriklad stanica Nove Mesto (ciste kvoli pozicii na zeleznicnej sieti). Ale je dalej od centra, ma podstatne horsie spojenie MHD a je skaredsia A IC cez Marchegg v dieselovej trakcii... preco nie? Diesel by sice bol na rakuskom useku pomalsi, ale vymena dieselu za gorilu by urcite modrym netrvala tak dlho, ako dve vymeny masin, z toho jedna v Petrzalke priamo pod stykom dvoch sustav
S499.1023
Re #30921 ufo: Tak boli možno dané núdzovou obsluhou do trvalej výstrahy. Ak by tam niekto pustil neschválenú mašinu len tak, tak je to na okamžité zatvorenie za všeobecné ohrozenie. A prečo by 1216 bola určená hlavne pre ŽSR, ČD? Však dnes už je to prakticky skoro jedno, či postavíš mašinu dvoj-, troj-, či štvorsystémovú. Určite ich sem Siemens raz dostať chce, ale aktuálna situácia je taká, že to rušenie zatiaľ odstránené nemá a nebude ich sem tlačiť cez mŕtvoly ako Taliani ten svoj Italoshit do Čiech.