Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #30932:
Vzhľadom na to, že ešus (IGBT, asynchrón, rovnaký výkon ako Italoshit) neruší, tak je jasné, že TOTO užv má škodivka zvládnuté...
Reply on: fobust #30928:
Však to je logické, aby toišlo z Viedne v nezávislej trakcii cez Marchegg, pre mňa za mňa aj s Herkulom v čele, v BAHL by sa to prepriahlo do elektriky a bolo by to. Ale tí debili modrogumní by určite boli schopní to prepriahať aj v DNV do laminátky, aby ušetrili 5,50 EUR. Že im niekde na zálohe či na posne celý deň vrčia mašiny, to ich neserie. Modrým gumám asi nikdy nedojde, že cestujúcich nezaujímajú ich obehy, vyrovnávky a podobné hovadiny, že cestujúci sa chcú VOZIŤ a sú ochotní (zatiaľ) za to PLATIŤ. To je ako keby som ja zákazníkovi odmietol predať receiver A a nútil mu receiver B, lebo ich mám práve na sklade viac...
Reply on: fobust #30931:
Však ja neumieram, len hovorím príklad, že môže byť vystúpenie na hlavnej výhodnejšie ako inde aj pre toho, kto má to "inde" bližšie. Ale samozrejme mi je jedno, kam to IC ide.
Reply on: S499.1023 #30927:
ja som pisal len, ze Skodovka nieco take vyrobila, o efektivnosti a zmysluplnosti tej prestavby s tebou plne suhlasim. Tiez poznam parametre na 15kv.
O 1216 sa uz viedli rozsiahle debaty na rakuskych diskusnych forach, tam sa aj pisalo, na co si ju öbb objednali.
Nejde teraz ani tak o to, kolko bude mat systemov, ale rakusania ju chcu mat priposobenu hlavne na prevadzku na CD a ZSR.

Ale som zvedavy, co Cesi vymyslia na tej 380, ved elektrika bude taka ista ako Taurus (IGBT, Asynchron) . Vidim to tak ,ze rusit to bude tak isto ako Taurus, ale schvali sa to aj tak vsetko.Aj Taurus aj 380.
Reply on: Andy #30930:

No aby si neumrel, keby si mal raz prestupovat...
Reply on: Esicko #30929:
No pri nasej nic moc MHD som vcelku rad, ze idu cez hlavnu, pretoze odtial mi ide jedine normalne spojenie domov, hoci od Noveho Mesta byvam blizsie ako od hlavnej.
Ja zas neviem, preco MUSIA ist tie IC cez hlavnu stanicu, preco nejdu cez Odb.Vinohrady - Predmestie - Nove Mesto.
Reply on: S499.1023 #30927:

Tak v tom pripade navrhujem aby z Viedne isla IC suprava na cele s okulairnikom, pripadne bartokou na postrku cez Marchegg, na hlavnom by prepriahli gorilu a je to. Alebo?
Reply on: fobust #30926:
To sú všetko nezmysly, laminátka 340 má na 15 kV výkon 1 MW a za tie prachy, čo stála prestavba, mohli ešte zo 20 rokov ten kúsok jazdiť čmeliaky.
Re #30921 ufo: Tak boli možno dané núdzovou obsluhou do trvalej výstrahy. Ak by tam niekto pustil neschválenú mašinu len tak, tak je to na okamžité zatvorenie za všeobecné ohrozenie. A prečo by 1216 bola určená hlavne pre ŽSR, ČD? Však dnes už je to prakticky skoro jedno, či postavíš mašinu dvoj-, troj-, či štvorsystémovú. Určite ich sem Siemens raz dostať chce, ale aktuálna situácia je taká, že to rušenie zatiaľ odstránené nemá a nebude ich sem tlačiť cez mŕtvoly ako Taliani ten svoj Italoshit do Čiech.
Reply on: ufo #30925:

No, tak vezmeme nasu laminatku (nie S499.1023 ? ) a prerobime ju na aj na 15 kV 16 2/3 Hz a je to. Som zvedavy co by rakusania povedali keby im na Wien Südbhf dosla takato masina. ?
Reply on: fobust #30923:
nevyrobila ale 3 svoje prerobila: 240 na 340.
Reply on: tr3mp #30918:
To je v pohode...to je SME... pred par dnami sa tu niekto rozculoval nad stylom porovnavania cien listkov v roznych mestach... ? oni tam hadzu tie cisla ako sa im zachce... ?
Reply on: ufo #30922:

Ano tiez mi to doslo, napisal som blbost. My by sme potrebovali 25 kV 50 Hz a 15 kV 16 2/3 Hz. Hmm. Vyrobila skoda niekedy taku masinu?
Reply on: fobust #30916:
len 371,372 nie je na 25kv 50Hz, zerie len 3kv a 15kv16,7hz
Reply on: S499.1023 #30911:
nuz dobre, presvedcil si ma ? ale ked isiel Taurus medzi BNM a UNS, nikto priecestia nestrazil.
A Siemens sa isto nevzdal, ved pre öbb pracuje na 1216 (189 v skrini Taurusa), ktora je robena hlavne na trate ZSR a CD. PRve budu vyrobene v 2006, cize este pred 380CD.
Reply on: Jenki #30917:

Vsak vela by ich nebolo treba. Staci 5 ks. Mozno by aj Skodovka vyrobila, ale to by musel niekto zaplatit... Ale aj tak je to iba taka idea... Mozno rakusky drazny urad neschvali zasa bastardy, lebo budu nastvany ze sme my neschvalili Taurusa.
Reply on: Emo #30904:
samozrjme, ale vzdy je jeden preprah menej ako dva, a odpada este vyhliadkova jazda po BA.
Toto bude mimo tému, ale rozumiete tomu? Citujem z článku http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1646238
"ZLATÉ PIESKY
Otváracie hodiny: do 29. 8.: po - ne: 9.00 - 18.00
Vstupné: dospelí 35 Sk; deti do 10 rokov 20 Sk; 10-vstupový lístok 380 Sk (dospelí) a 290 Sk (do 10 rokov)"
To znamená, že za jeden vstup zaplatím 35 Sk, ale keď budem otravovať viackrát a zaplatím vopred, bude ma jeden vstup stáť 38 Sk??? Alebo mi niečo uniká? ?
Reply on: fobust #30916:
dost pochybuju, že by se ČD nebo DB chtělo Bastrady prodávat. Jinak Bastard je schválen v Německu, v Rakousku ne; pro totální podobnost obou železničních zpráv by ale asi nebyl problém to udělat.
Reply on: S499.1023 #30891:

A co keby ZSSK nakupila par bastardov 371? Tie mozu do Rakuska?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.