Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ferro #28840:
Ja len doplním ďalšie, tiež neoficiálne info:
v prípade rekonštrukcie mosta by sa mohlo znížiť staromestské vyústenie mosta až o 2,1 m (čiže mostovka by netvorila priamku ale oblúk), tým by sa znížilo stúpanie zo Šafárikovho nám. na most. Zastávky by mali byť zhruba v nasledujúcich polohách a vzdialenostiach:
  • Šafárikovo nám.
  • Aupark (pracovný názov, podľa mňa trochu nepresný), na násype medzi Viedenskou a Einsteinovou
  • Jungmanova (v polohe na križovatkou pri TPD)
  • Nám. hraničiarov (za križovatkou Rusovská - Jantárová - Nám. hraničiarov)
  • Markova

  • Topoľčianska
  • Draždiak
  • Juh (teda úplne na konci koridoru vedúceho Petržalkou, medzi Vyšehradskou a Jasovskou, či ako sa ten koniec sveta volá 😉 )

Trať by mala byť až po Bosákovu (z Petržalskej strany) plne segregovaná, ako je to so Šafkom neviem.
Reply on: Ferro #28840:
to akeho inteligenta napadlo robit zastavku hned za starym mostom (viedenska) ? ved ani busy tam nestoja, a to vraj ma byt rychlodrazna elektricka ?
S elinami do Petrzalky to vyzera zatial takto:
Sturova ulica bude od Medenej neprejazdna pre automobilovu dopravu vzhladom na dvojkolajnu trat a umiestnenie zastavok. V mieste najazdu na Stary most zo Safarikovho nam. je min. polomer obluka 110 m, max. sklon 5,12%. Okrem Sturovej bude trat oddelena zvysenym obrudnikom. Zastavky budu na Sturovej, krizovatke s Viedenskou a Bosakovou ulicou.
Pokial ide o most, zohladnuju sa dve moznosti, jedna kolaj po cestnom moste, druha po zeleznicnom alebo reko zeleznicneho mostu pre dvojkolajnu trat so zrusenim cestneho mosta. Postavenie noveho mostu (na povodnej spodnej stavbe) sa pre vysoku financnu narocnost asi nechysta.

Berte to ako neoficialne info.
Reply on: S499.1023 #28838:

Tiez si myslim, ze 100 percent NP nie je nutne. ?
ufo:Ja myslim,ze BA by mala kupit prave nieco ceskeho.Jenkiho 30 m tramvaj bude tiez ciastocne NP a s otocnymi podvozkami.Combino a Cityrunner su drahe a BA nema ani na poriadny rozsah MHD s dnesnymi vozidlami.Myslim,ze radsej 50% NP a zvysok do prevadzkovej dotacie,nocna doprava a ciste udrziavane vozy ako Cityrunnery a sucasna podoba MHD...Bratislava sa vzdy utapala vo velkych planoch a v skutocnosti to bol plazivy upadok...
Pre reciznalych:

http://www.pnn.de/Pubs/potsdam/pageviewer.asp?TextID=12065

S499.1023:
Ty mas uz nejaku prax, tak by som sa ta rad spytal, ci boli podobne problemy aj pri zaciatkoch rady T u CKD (T1/T2/T3). Bigmac spominal, ze T3 lubia praskat ramy pri podvozkoch, ale neviem ci je to pravda. Mozes k tomu nieco dodat?
Reply on: Martin Fundárek #28829:
Zopar prispevkov na tuto temu od Jenkiho najdes na http://web.k-report.cz/diskuze/messages/48/4424.html.
Reply on: J #28834:
Pekný pohľad na MHD zvonku... To je fakt pravda. Akurát nesmieš nastúpiť, aby si nevidel ten humus vnútri, s ktorým sa ani nepohlo.

Nuž ale čo.... na začiatok aspoň niečo ?
Reply on: Papyr #28787:
Smozrejme, že máš právo reagovať, no u mňa si reagoval nejakým mne divným spôsobom, na ktorý som neni u teba zvyknutý a hlavne na vec, ktorú som písal len ako príklad na dokreslenie situácie. Reagoval si aj na veci, ktoré som nepísal, ale to nič.

Re #28833 ufo: Myslím si, že Bratislava kúpi práve české električky, lebo budú lacnejšie.

Inak je to veľmo pekný pohľad na MHD, keď všetky vozy sú skutočne pekne čisté. Teda zvonku.
Co si myslite, ze zvitazi v tendri na elektricky pre BA? Combino si tymto znizilo sance, ja by som uvital Cityrunner-tie su celkom dobre, vyrabaju sa tu kusok vo Viedni. Vektra a Trio, nechcem len preto, ze to ma schody v niektorych castiach.
Reply on: S499.1023 #28830:

Z isteho uhlu pohladu som rad, lebo konstrukcnhe nedostatky sa ukazali este skor, ako sa vypisal tender, nebodaj skoncil. Takze dovtedy maju cas napravit to. Aj ked som dost prekvapeny, lebo Combino je uz 8 rocna koncepcia. ?
Ak som napisal to iste,co je v clanku,tak sa ospravedlnujem,leziem sem terazky cez wap,tak vidim len odkaz.
Martin Fundarek:Veru su a nie hociake.Praskaju ramy.Skoro vsetky Combina su schovane v Prahe na Zlicine,je na ne prisne informacne embargo,vsetci zamestnanci Siemensa musia "nic nevediet" a tvrdit,ze tam ziadne nie su:-).Akesi nemecke mesto,teraz neviem,tusim Gera,si stiahlo z vlaku uz nalozene KT4,predane do RO,aby vobec mali s cim jazdit.Siemensaci skumaju,ako a kde zosilnit ramy,par mesiacov to vraj potrva...
V katalógu vozidiel som našiel toto !
""""
Popis vozidla #6002
Evidenčné číslo: 6002
Typ: T2
Výrobca: Tatra Praha - Zlíchov, ČKD Stalingrad Praha - Holešovice
""""
Nemalo by byť správne ...Praha-Smíchov a ....Vysočany ?
Reply on: fobust #28825:
Heh no neviem kde tam zastavuju policajti, len viem kde maju skrysu... Ale niekedy to najdem ?‍☠️
Reply on: COLOR #28823:

Ano, presne tam, je to ako zastavuju policajti (vies kde). Je tam vidiet taky dlhy flek, potom urvyty strom a naburany plot. Inac ten tam musel dobre rychlo vletet. ?
Reply on: SDF #28819:
To snad ne... ? ? ?
Reply on: fobust #28818:
Podla opisu to vyzera na Raciansku a ten betonovy mur je asi ten okolo kolajista Filialka... Pojdem obzriet 😕 Vie niekto co je s vodicom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.