Obrovsky rozidel medzi taxikom a IGK je ten, ze ked ides do mesta IGK, tak ho tam niekde strcis, cize s nim zavadzas. Taxik ta vylozi a nalozi dalsich ludi, ktori idu zas inde. Je to vlastne ist druh mestkej dopravy (aj ked nie zrovna hromadnej).
Andy: A co ? Este sa potrebujem previezt v 6601-6615 alebo 6289,6286,6299... Aby som tak napisal aj dalsie texty. Keby si tam nieco chcel doplnit povedz. Este je vo vyvoji (momentalne ma program az 2 dni ? )
co ja viem, obcas sa zvyknem "zoznamit" s nejakym vodicom a podobne... Nie je nejake pravidlo, odkial by som ich poznal. Je to individualne... Niektorych som ale napriklad spoznal v Klube priatelov MHD..
pozor - taxik ma oproti tomu ze sa odvezies sam tu vyhodu, ze po tom co ta dovezie neparkuje na mieste kam si sa doviezol (ako vlastny gumokol), cize nezavadzia v meste!
Re28627 resp. Re 28628: Neviem, či je lacnejšie, ak presedláte na auto, aj tam platíte za dosť drahý benzín. Jedine ak máte firemné vozidlo, to je o inom.
Pozri na to tak, keby po tych pruhoch jazdili iba taxiky, trolejbusy a autobusy, tak by to bolo uplne super. Problem nie je v taxikoch, ktorych je tu dokopy 5,5, ale v autach, ktore tie pruhy zahlcuju. Isty zmysel by to povolenie malo, lebo napriklad keby si sa niekam velmi ponahlal, tak by si mal istotu, ze ked si vezmes taxik, tak to stihnes.
Emo