ad>
doteraz som bol v tom, ze
3.DPA je doplnkova, vypravuje na kratke linky,
2.DPA odovzda vsetky vozy Petrzalke (nieco aj Trnavke), a vymeni ich za stare sroty z 1. a 4.DPA ktore, este pred preradenim preajdu plynofikaciou.
4.DPA bude mat vozy z 1.DPA
1.DPA bude odovzdavat vozy na plyn (do 2.DPA) a do 4.DPA,
a vysledok bude taky, ze
1.DPA - nove vozy,
2.DPA - plynove vozy,
3.DPA - midi busy a kratke vozy
4.DPA - naftove vozy...
To by som bol aj ja zvedavý, ako chce odlíšiť neBlaváka.
To je totálna kravina. Akurát tým odradia ľudí, ktorí by mohli v budúcnosti byť ešte prínosom pre náš región, lebo napr. u študenta VŠ je pravdepodobnejšie, že sa zamestná vo veľkom meste, ako niekde na lazoch
Je to uplna momotina! Jeden typ vozidla by mal byt v jednej vozovni a nie porozhadzovat zo vsetkeho fsade trochu. Potom to tak vyzera, ako to vyzera, no comment....
ROZDIELNE CENY LÍSTKOV?
Ako vidím, nikto z vás zrejme popoludní okolo 15:30 hod. nepočúval Reginu BA. V Popoludňajšom spektre v rubrike "Šachová partia s..." boli hosťami Karol Kajdi a Roman Filinštein (tak nejako). Rozprávali najmä o zvyšovaní cestovného. Okrem iného jeden z nich spomínal, že je za to, aby mimobratislavskí cestujúci platili za MHD viac (teda aj dvojaké ceny jednorázových lístkov), lebo ich podielové dane nejdú do Bratislavy. Hm, čo vy na to?
Súhlasím s Andyho názorom o oznamovaní zastávok v prostriedkoch MHD. Nebolo to tak už niekedy?
Neviete, tak ta BID po 01. 05. 2004 bude aj naďalej alebo nebude?
Obrovsky rozidel medzi taxikom a IGK je ten, ze ked ides do mesta IGK, tak ho tam niekde strcis, cize s nim zavadzas. Taxik ta vylozi a nalozi dalsich ludi, ktori idu zas inde. Je to vlastne ist druh mestkej dopravy (aj ked nie zrovna hromadnej).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.