Papyr #2828): Neviem, co sa Ti nevidi na tom sposobe jazdy, ale s tym, aka blba je tu udrzba, sa neda nesuhlasit. Vdakabohu, aspon elektricke trakcie su na tom vcelku dobre na slovenske pomery, az na hranate zakruty a podobne speciality.
Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?
Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?
Spectre
14Tr nedá taký kotol ako 21Tr, pretože naše vozy začínajú mať pomaly ale isto obmedzovače (neviem, ktorý inteligent to vymyslel), s ktorými sa trolejbus rozbieha, ako K2.
Ohľadom Karos už toľko, že oni u radu 900 posrali čo mohli. Vychádzali presne z radu 700 - žiadne inovácie, nič, čo by prispelo k vylepšeniu. Práve naopak...