Zdravím. Budú nové CP liniek 20, 22, 63 na imhd.sk ešte dnes? Dúfam, že áno ☺
Inak, mohli by sme rozviesť diskusiu na tému nových trás vyššie spomínaných liniek.
Čo poviete na môj návrh, aby linka č. 22 išla v smere na Patrónku (HM Tesco Lamač) zo zastávky Pri kríži ako linka č. 83 (teda cez zastávky Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, Drobného) a od zastávky Alexyho by išla ako linka č. 35 (Alexyho, Na Vrátkach) a potom by po diaľnici išla do Tesca. Späť približne tak isto. Linku č. 20 by som nemenil. Tak čo, je to veľká volovina?
A čo tá už obojsmerná Lamačská? Počul som, že bola odjakživa jednosmerka. Myslím, že sa stane rizikovým miestom kvôli dopravným nehodách. Kedy sa má vlastne dokončiť? Bude po nej potom aj v smere do mesta niečo jazdiť? Tipujem linku č. 30 do nového Tesca HM Lamač...
Inak, mohli by sme rozviesť diskusiu na tému nových trás vyššie spomínaných liniek.
Čo poviete na môj návrh, aby linka č. 22 išla v smere na Patrónku (HM Tesco Lamač) zo zastávky Pri kríži ako linka č. 83 (teda cez zastávky Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, Drobného) a od zastávky Alexyho by išla ako linka č. 35 (Alexyho, Na Vrátkach) a potom by po diaľnici išla do Tesca. Späť približne tak isto. Linku č. 20 by som nemenil. Tak čo, je to veľká volovina?
A čo tá už obojsmerná Lamačská? Počul som, že bola odjakživa jednosmerka. Myslím, že sa stane rizikovým miestom kvôli dopravným nehodách. Kedy sa má vlastne dokončiť? Bude po nej potom aj v smere do mesta niečo jazdiť? Tipujem linku č. 30 do nového Tesca HM Lamač...
Vladimír
Čo sa týka toho "miesta na sedenie" vzadu, tam sa mi nepáči, že to má sklony rozhorúčiť sa na nepríjemnú teplotu.
Od ľudí blízkych iMHD ( ) som počul aj váľajúcich sa "šróbikoch" v CB aj ja. Aj v Prešove sme to mali, tak sa kryt otvoril, "šróbiky" sa dali tam, kam patria a zatiaľ poslúchajú.
I keď je pravda, že občas treba niečo utiahnuť.
V tom žiaľ spočíva trolejbusová "odbornosť" Karosy, ktorá s veľkou slávou predstavila trolejbus (24 Tr) s karosériou, ktorá má životnosť "až" 10 rokov ?
Re #27732 m@rtin - ad Tambus: No napríklad v našom DP vedúci technickej prevádzky zakázal generálkovať Tambusy, pretože sú to vraj konštrukčne také výborné vozidlá, že aj po jedenástich rokoch prevádzky by bolo ich generálkovanie mrhaním peniazmi, lebo ju ho vôbec nepotrebujú. Preto sa porobili len veľké prehliadky.
Re #27732 bigmac: A nebude ten klbák práveže pre Vajnory ako odškodnenie, že sa im na "ich" linku tlačia sedláci?