Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #27736:


21Tr jazdi uz s ludmi? Teda zatial kym neodide .. na akej linke?
re zvada andy vs color: a nie je ten klbak nahodou na zaklade poziadavky chorvatskeho grobu..?
Inak čo som pozoroval reakcie ľudí, tak s 21Trky boli tiež doslova užasnutý. A niektorý ako naťahovali uši keď som hovoril babenke nejaké podrobnosto o nej 🙂 ?
No CB, mal som česť vo svojom živote s tromi kusmi, jeden 18m, a dojmy boli všeliaké, hlavne zo zadného transparentu, ktorý nebol na jednej strane prišróbovaný a tak na každej jame ho bolo počuť ako treskol. 18m vozu stále unikal vzduch a do kopca skutočne neťahal, do sedačky za druhými dvermi som sa nevopchal a keď som chcel otvoriť strešné okno, musel som sa pri mojich 185cm postaviť na na to vyvýšené miesto pri kolesách, ako keby tam nemohlo byť elektrické okno ako v Suchojoch (SU). Len ten čo prišiel z testovacích jázd z Poľska na pápeža ten nemal nijakú závadu. Možno som mal len smolu.

No je mi jasné, že interiér 24Tr a 25Tr bude rovnaký ako CB, len si hovoril o restylingu interiéru Citybusov a tak hádam upravia aj tieto nedostatky. A hádam do BA príde 24Tr už upravená.
Inak som zvedavý kedy príde prvá 24Tr do Bratislavy? Žeby znovu na jeseň?

O autobusoch som písal len preto, že som chcel dať porovnanie koľko tu vydržal trol a koľko bus bez ohľadu na výrobcu.
TAMbusu by skutočne stačila menšia GO - plechy (mal by si vidieť 1402, 1404), transparenty, sedačky a možno protišmyková podlaha a tie vozy sú super. To že majú viac ako 10 rokov nehrá rolu. Pre cestujúcich stále atraktívne tak prečo nie?
Ja viem v Prahe nesmie jazdiť bus starší ako 10 rokov, ale načo kupovať 952 a vyhadzovať zánovné 732. Myslím si, že voz kľudne môže jazdiť takých 15 rokov ak je v stave aby tak dlho jazdiť mohol.
Reply on: m@rtin #27732:
vyhazet a jezdit NA KOLE! ?
Reply on: COLOR #27651:
Pekná akcia ☺
J:
21Tr pro Bratislavu má stejný interiér jako všechny ostatní.

Tak to jsi počul špatně. Já netvrdím, že Citybus je to nejlepší, ale některé fanatické výroky o sbírání šroubků mi přijdou směšné. Máme tu v Praze nejstaší Citybus z roku 1995 a větší problémy nejsou.

24Tr a 25Tr mají stejný interiér jako Citybusy a ten ty znáš. Takže málo místa na nohy určitě čekej.

Samozřejmě, že se Škoda snažila Ostrov prodat, ale nikdo ho nechtěl.

Ostrov nedoplatil na svou kvalitu práce, ale na dementní vedení, které se nesnažilo vůbec v ničem.

Nevím proč tu píšeš o autobusech???? Můj názor na stav autobusů v Bratislavě znáš = polovinu vozového parku vyjázet. Tambusy? Pár hodin práce? Vždyť je to přes 10 let starý!...sežraný rzí, naprosto v dezolátním stavu! Vyházet!
Piotr BA: Možno to súvisí s výstavbou Kauflandu ten výrub.

Inak na Štefánikovej a Spojnej sa objavilo množstvo nových stromov 🙂 Taktiež v Petržalke počas tejto zimy 🙂
Reply on: Šulin #27704:
Nemaľuj čerta na stenu. ? Treba byť optimistický a veriť, že tender bude.
Reply on: TATRAN #27717:
Môžeš tam ísť priamo linkou 81 a vystúpiť rovno oproti Inchebe na zastávke "Einsteinova". Je to hneď prvá zastávka za Novým Mostom.
m@rtin: No nevšimol som si nejaké závažné nedostatky 21Trky čo sa madiel, líšt,... týka. Práveže som bol veľmi prekvapený aké je to dobre zladené. Ešte aj reklamné panely sa mi veľmi lúbili. A dvere - radosť pozerať. Repreduktory hlásenia zastávok nevidieť,...
Možno naša 21Trka má iný interiér, veď aj ten slávny komín, je už prerobený a tak tam nič nazavadzia. Dokonca som využil priestor zadného okna a keďže ja aj moja babenka sme chudí, tak sme si tam sadli. Myslím si, že by sa to stalo oblúbeným miestom na sedenie pre mladých. ?

No počul som ako sa v Brne v CB válajú šróbiky .-) ?

Ja len dúfam, že 24Tr a 25Tr nebude trpieť horolezeckými výstupmi a bude viac miesta na nohy. Zase nie až tak veľa ako K741. Proste tak akurát.

Práveže keby som bol akcionárom koncernu tak sa snažím predať v prvomrade dcéru, ktorá nezarába. A medzi ne sa Ostrov počíta, no veď uvidíme.

Ostrov zrejme doplatil na kvalitu svojej práce. Veď v BA jazdia v pohode 20 ročné trolejbusy a po VP, či GO ešte ďalších sedem rokov vydržia. Naopak autobusy z Karosy generálkujeme po 12 rokoch, Ikarusy 283 sa začali generálkovať po 8 rokoch a Ik280 sa generálkovať už ani neoplatí. Niektoré TAMy by tiež potrebovali zopár hodín práce celého týmu, aby vyzerali normálne. Možno je to, tým, že udržba trolov je lepšia ako busov, do toho nevydím, no kvalita práce hovorí za všetko.

Inak videli ste ten Ostravský bus, ktorý doriadili tiež fanúšikovia ftubalu z Brna? Hrôza.
J:
Škoda Ostrov jde opravdu do hajzlu. Škoda holding prodává svých 5 dcer, ale mezi ty se opravdu asi Ostrov nezařadí.

21Tr je asi nejpohodlnější nízkopodlažní vozidlo jaké znám. Horší je už propracovanost (madla, lišty.....).

Ať jsou v Bratislavě jakékoliv silnice, věř tomu, že nejsou o moc horší než kdekoliv jinde v ČR. V celé východní Evropě se rozpadá silniční infrastruktura. A neboj se, žádné Citybusy se v Praze nerozpadají, nevypadávají jim okna apod. Jen to v nich na špatných silnicích víc vrže. Nic víc.

Já bych se té 24Tr nebál, ale je pravda, že 22Tr je asi vozidlo MHD, které se mi líbí úplně nejvíc. Škoda, že Škoda končí ?.

Mimochodem od letošního roku proběhl restyling interiéru Citybusů. Sám jsem na něj zvědavý.
Dnes som sa po prvýkrát vo svojom živote viezol 21Trkou, tou našou slávnou jedinou a poviem vám bol som nadšený. To vozidlo má nádherný elegantný interiér (exteriér mi bol samozrejme známy už predtým) prepracovaný do detailov. Ako som taký nadšený, že keby som mal tú moc tak do BA dotiahnem nielen 21Tr a 22Tr ale aj 21Ab a 22Ab. Škoda, že to dopadlo tak, ako to dopadlo.

Dnes som zachytil info, že Škoda predá do konca tohto roka 5 svojich dcér. Neviem nič bližšie, ale moja špekulácia alebo zbožné prianie je, že by mohli predať aj Ostrov a niekto tam obnoviť výrobu.

To však nič nemení na fakte, že akýkoľvek Tbus, ktorý príde a nech to je aj 24Tr bude kvalitatívny skok oproti 14Tr. Len sa bojím výdrže tých vozov v Bratislave.
m@rtin:Papyr nepsal o tratich dlazdenych zulovymi kostkami ale o ulicich.
Reply on: Andy #27723:

1. Co ani sam neviem? Ja viem ze je to na ziadost jednej z tych dvoch obci.
2. Uz to myslim (!) v dispecerovi bolo diskutovane - cize odtial by si to mohol vediet (odkial by som to asi vedel ja?)
3. Koniec debaty! 😉
Reply on: COLOR #27722:
Preco by mi malo zadrbkavat? Odkial asi mam vediet, ze zrovna nejake jedno poradie byva klbak? Asi mam stastie a vzdy vidim prave ten klbak... Pripady videnia klboveho vozu namiesto kratkeho znamenali bud zalozak, alebo malo kratkych vozov. Preco by som si teda teraz mal mysliet, ze zrovna nejake jedno poradie jazdi klbak? A kde by som nabral, ze je to na ziadost Vajnor alebo Ciernej vody? To ani sam nevies.
Reply on: Andy #27720:
Andy uz ti zase zadrbkava? Mal si gumene medvediky? Dlhe jazdia na ziadost Ciernej vody alebo Vajnor uz asi pol roka!!! Je to 53/5, obvykle plynak - a asi kvoli deckam co idu do skoly. Neviem naco to pises sem a nie do Dispecerskeho fora.

Boze ty si skory ako ja ? ?
Papyr:
Co máš proti tratím vykládaných žluvovou dlažbou? Kdybys psal o BKV, tak to pochopim.
Vsimli ste si, ze na 53 sa vypravuju dlhe vozy? Co maju na 2. kolone nedostatok kratkych? Vsak nedavno ich dost prislo z plynu...
Reply on: PaoloS #27715:
Netusim a uprimne to zaujima aj mna 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement