Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: qwix #27681:
Akurát na tej stránke majú chybu a zle im zobrazuje diakritiku. Správne má byť "Budapesti Közlekedési Vállalat". Každá technológia má svoje pomenovanie a v KE systém BKV prekladáme s maďarským prízvukom ako "Blbec, Kto Vymyslel...". ? V KE sa okrem mnohých problémov pridružil naviac ešte jeden vážny problém - profil blokovej koľajnice B1, ktorá je pre košický profil kolesa úplne nevhodný. Pre uvedený profil mala slúžiť bloková koľajnica B2, ktorá sa však nezačala vyrábať a prúser bol na svete. Na takmer 80% siete sa použila teda koľajnica B1, s tým, že niektoré kritické miesta v oblúkoch boli rozšírené vyfrézovaním. Aj napriek tomu dochádza k treniu nielen vnútornej strany okolesníka o hlavu koľajnice, ale aj vonkajšej strany o žliabok...
Reply on: fobust #27674:
Ked tak sa ozvi aj mne, alebo sa mi ozve Rychlikova laminatka, a mozeme nieco spachat. Ked nebudem dospavat dnesok.
Color: Neviem, napíš im, ale nemá už jeden smer Creteprint či ako sa tomu nadáva?
Reply on: J #27686:
Hej, lenze ktory smer? :-S
Reply on: Romi #27680:
Jednoducho kvoli spravaniu sa navstevnikov toho fora prichadzajucich cez WAP...
Reply on: Romi #27680:
Lebo tam krepani pisali blbosti... 😕
qwix: ja som len vedel ze to pochadza z madarska ale viac som nepatral 🙂
mozno off-topic ale vedeli ste odkial pochadza skratka BKV?

je to podla madarskeho DP - Budapesti kęzlekedési vállalat, kde zacali tento sposob stavby pouzivat ako prvi... haluz! myslel som ze to je skratka nejakej technologie, ci co...
Neviete preco na Nr imhd nefunguje forum?
Reply on: Papyr #27671:
No veď hej, keĎ vlaky sú zvačša slizké osobáky a autobusy idúce bez zastávky KE-PO. Súmestie Košice - Prešov je dosť významné na to, aby bolo prepojené aspoň Zr vlakmi. Tak často ako autobus Ti to chodiť nebude nikdy, to je proste doména autobusov s malou kapacitou. Ale keby to chodilo v pravom takte, tak nemože byť problém prísť na stanicu k vlaku, keĎ presne vieš, že Ti ide vždy o XX:23 osobák a párnaXX:05 zrýchlenka.
I.
re pali, sanosy: mechanicka cast v juhoslavii fas skoplje, elektricka vyzbroj a kompletizacia vozov pre cssr skoda ostrov nad ohri
Reply on: pali #27676:
To su tie, s muzikantami namiesto motora? ☺ ☺ ☺
Panove! Prezradte mi prosim kde sa vyrabali trolejbusy SANOS... ☺
Keď už tu boli uverejnené linky na fotografie histórie diaľníc, bolo by dobré hodiť aj link na pokec okolo toho:
http://www.ceskedalnice.cz/historie.htm
Jo, takze dnes idem do Prahy. Uz sa tesim. S499.1023, hadam na to vyjde. Kupim si tam dajaku kartu do debilu a ozvem sa. Uz sa na Prahu tesim, hadam sa mi podari vidiet aj 6002. ?
Severny ci juzny variant dialnice, o com sa to stale hovori, ked uz pre 70 rokmi to podla pana Batu malo ist vrchom ...?
? http://www.ceskedalnice.cz/doplnky/h01b.jpg
Reply on: Papyr #27671:
Keď sa vezieš v R alebo Zr, tak je jazdná doba kratšia ako bus.
Reply on: tr3mp #27670:
Ved preto som ako priklad trolejbusu na dialnici uvadzal prazsku linku 100, kde trolejbusom je mestska linka a dialnicou sestprudovy obchvat mesta. Trolejbus Praha-Brno-Bratislava je evidentna momotina, to je jasne.

Mimochodom, az jedneho dna budu vlaky medzi Presovom a Kosicami jazdit tak casto a tak rychlo, ako dnes autobusy po dialnici, budem len rad. Zatial ma vlak na tych blbych 33 km vzdy asi o 15 minut vacsiu jazdnu dobu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.