Ak máš ISIC kartu, tak si ju zober so sebou, za 100,- CZK si kúpiš Junior Pas ISIC a budeš to mať výrazne lacnejšie. Ak nemáš ISIC, kúpiš si KZ. Ale nie tú si kúp už v BA (asi 130,- SKK) a budeš mať lacnejšiu už cestu sem.
I.
Kua, kua, ono sa to tim Helmutom robi takt, ked neriesia take primitivne problemy, ako je rezanie perónu, alebo ako urobit hodinovy interval, ked ti vlakove kilometre stacia tak na 10 vlakov, ked naopak sa ti do toho vleje nejaky netaktovy rychlik, ked mas robit pripoj na trat kde je za den 2 pary vlakov, ked ....
Neber to ako vyhovorku, z vody moc nenavaris.
Navrhujem pausalnu platbu za dopravnu cestu. Naklady ZSR su do urcitej miery rovnake ci po trati jazdi 5 alebo 7 parov vlakov.
S toun inventurou to je blbe, no co uz. Iba dufam ze mi vyjde pocasie, nie ze zas prijdu povodne alebo nieco. ? Nuz, v Prahe budem asi do soboty, 2.4.2004, v Nedelu pojdem Strelou do BA. Vidis, musim kupit listky. Alebo ich mam kupit rovno tam v Prahe? Co odporucas? ?
Do 2. alebo 3. makám vo firme na inventúre, takže nič ale potom sa Ti možem venova%t koľko len budeš chcieť. Len škoda, že nepiješ pivo, bez toho je Praha dosť suchá... Číslo na mňa máš, že?
I.
Inak aj mne lezie na nervy ked je interval nejake cislo, ktore nie je delitelom cisla 60. Napr. 25 minutove intervaly a podobne chobotiny. Ako si mam potom pamatat odchody? ?
Kuaaa, takt je taký doležitý, že sa kvoli tomu oplatí aj trochu predĺžiť pobyty či jazdné doby. Že to tí Nemci nevedia, že sa to nedá, keď majú takt na všetkých všivavých jednokoľajkách ? .
Keď som bol naposledy v BA, išiel som v sobotu do Petržlenky 86 a fascinoval ma 14 min. interval, to iste ušetrili milióny oproti 15 min. ...
I.
Apropo, 29.3.2004 idem do Prahy na cely tyzden, tak dufam ze sa tam s niekym stretnem. Rad by som skocil do muzea, povozil sa nejakymi tramvajami, navstivil vozovne a tak. Tak dufam ze tam niekto miestny bude. ?
S celou koncepciou vlakov do DNV tak, ako ju tu rozoberáte súhlasím. Už pred 2 rokmi som nad tým presne takto rozmýšľal, s tým, že keď nejde spraviť zastávka DNV niekde pri Eisnerovej (na nejakej staršej mape (okolo1980) som videl žel. zast. pri Technickom skle,... to bolo naozaj?), tak by som spravil zvážanie ľudí z DNV na dnešnú ŽST DNV: Linka 21 kĺbová: VW (3, 2, 1...),>> Mlynská,>> Istrijská,>> Eisnerova, >>komunikácia za traťou, cez zast. Pri Štadióne, zast. Kremencová a VW (1, 2, 3, ...)Povedané po Slovensky: 21tka by išla od VW po zast.Štefana Kr. tak ako dnes, potom by zabočila doľava a celú DNV by vykydla na ŽST DNV. Interval, sa samozrejme nech doladí aký chce, ale ja som navrhoval na 21tku 5 min. a každá 3. by naväzovala na vlak s int. 15 min.
A ty si myslis ze mam cas spomenut si na Vas vsetkych? Aj tak nikto nikdy nedosiel, naco by som mal niekoho volat? Aspon nebudem sklamany ked niekto povie ze pride a neukaze sa. ?
Na 110 mas tiez takt Os vlakov BA - Kuty a ER vlakov BA-Wien. Je sice trochu kostrbaty, ale grafikon je vzdy kompromisom medzi poziadavkami a moznostami.
Juro
Neber to ako vyhovorku, z vody moc nenavaris.
Navrhujem pausalnu platbu za dopravnu cestu. Naklady ZSR su do urcitej miery rovnake ci po trati jazdi 5 alebo 7 parov vlakov.