Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #27440:
Ak máš ISIC kartu, tak si ju zober so sebou, za 100,- CZK si kúpiš Junior Pas ISIC a budeš to mať výrazne lacnejšie. Ak nemáš ISIC, kúpiš si KZ. Ale nie tú si kúp už v BA (asi 130,- SKK) a budeš mať lacnejšiu už cestu sem.
I.
Reply on: S499.1023 #27436:
Kua, kua, ono sa to tim Helmutom robi takt, ked neriesia take primitivne problemy, ako je rezanie perónu, alebo ako urobit hodinovy interval, ked ti vlakove kilometre stacia tak na 10 vlakov, ked naopak sa ti do toho vleje nejaky netaktovy rychlik, ked mas robit pripoj na trat kde je za den 2 pary vlakov, ked ....
Neber to ako vyhovorku, z vody moc nenavaris.
Navrhujem pausalnu platbu za dopravnu cestu. Naklady ZSR su do urcitej miery rovnake ci po trati jazdi 5 alebo 7 parov vlakov.
Reply on: S499.1023 #27438:

S toun inventurou to je blbe, no co uz. Iba dufam ze mi vyjde pocasie, nie ze zas prijdu povodne alebo nieco. ? Nuz, v Prahe budem asi do soboty, 2.4.2004, v Nedelu pojdem Strelou do BA. Vidis, musim kupit listky. Alebo ich mam kupit rovno tam v Prahe? Co odporucas? ?
Reply on: S499.1023 #27438:

Myslim ze cislo mam, poslal som ti SMS, ak ti dosla, tak je to cislo co mam aj spravne. ?
Reply on: fobust #27435:
Do 2. alebo 3. makám vo firme na inventúre, takže nič ale potom sa Ti možem venova%t koľko len budeš chcieť. Len škoda, že nepiješ pivo, bez toho je Praha dosť suchá... Číslo na mňa máš, že?
I.
Reply on: S499.1023 #27436:

Inak aj mne lezie na nervy ked je interval nejake cislo, ktore nie je delitelom cisla 60. Napr. 25 minutove intervaly a podobne chobotiny. Ako si mam potom pamatat odchody? ?‍☠️
Reply on: Juro #27425:
Kuaaa, takt je taký doležitý, že sa kvoli tomu oplatí aj trochu predĺžiť pobyty či jazdné doby. Že to tí Nemci nevedia, že sa to nedá, keď majú takt na všetkých všivavých jednokoľajkách ? .
Keď som bol naposledy v BA, išiel som v sobotu do Petržlenky 86 a fascinoval ma 14 min. interval, to iste ušetrili milióny oproti 15 min. ...
I.
Apropo, 29.3.2004 idem do Prahy na cely tyzden, tak dufam ze sa tam s niekym stretnem. Rad by som skocil do muzea, povozil sa nejakymi tramvajami, navstivil vozovne a tak. Tak dufam ze tam niekto miestny bude. ?
Reply on: J #27418:
Preto ten smajl 🙂
Reply on: Peto #27432:

Pekna stranka, aj ked este iba vznika. Tesim sa na dalsie pokracovania historie, rad som si to precital. ?
www.bratislava.ahoj.sk
Aha co maju na Mallorce:

http://www.fotoralf.de/soller.htm

Skoro ako u nas. ?
Poobede by bolo trasovanie 21 opačné. Je jasné, že potom by sa prispôsobili aj 20, 22, 27, (28) trasou, aj grafikonmi
S celou koncepciou vlakov do DNV tak, ako ju tu rozoberáte súhlasím. Už pred 2 rokmi som nad tým presne takto rozmýšľal, s tým, že keď nejde spraviť zastávka DNV niekde pri Eisnerovej (na nejakej staršej mape (okolo1980) som videl žel. zast. pri Technickom skle,... to bolo naozaj?), tak by som spravil zvážanie ľudí z DNV na dnešnú ŽST DNV: Linka 21 kĺbová: VW (3, 2, 1...),>> Mlynská,>> Istrijská,>> Eisnerova, >>komunikácia za traťou, cez zast. Pri Štadióne, zast. Kremencová a VW (1, 2, 3, ...)Povedané po Slovensky: 21tka by išla od VW po zast.Štefana Kr. tak ako dnes, potom by zabočila doľava a celú DNV by vykydla na ŽST DNV. Interval, sa samozrejme nech doladí aký chce, ale ja som navrhoval na 21tku 5 min. a každá 3. by naväzovala na vlak s int. 15 min.
Reply on: BM #27427:

A ty si myslis ze mam cas spomenut si na Vas vsetkych? Aj tak nikto nikdy nedosiel, naco by som mal niekoho volat? Aspon nebudem sklamany ked niekto povie ze pride a neukaze sa. ?
Reply on: fobust #27422:
A to ani nepozves na svo koncert, kurnajs a ja som sa tak nudil
Reply on: Emo #27411:
No z Fobusta si spravil herecku hviezdu 🙂
Reply on: S499.1023 #27394:
Na 110 mas tiez takt Os vlakov BA - Kuty a ER vlakov BA-Wien. Je sice trochu kostrbaty, ale grafikon je vzdy kompromisom medzi poziadavkami a moznostami.
Reply on: Emo #27409:
BRKS má príšerne nízke využitie vozidlového parku. S499.1023 ti to už ale popísal tu #27419
Reply on: J #27407:
To, že vlak poberie viac ľudí ako trolejbus som nikdy nespochybňoval. Hovoril som o atraktívnosti intervalu. Substrátu je jedno, že vlak celú L21 nahradí, on bude len vidieť, že sa zmenil interval z 5 na 15 minút. Ale povedzme, že niektorými inými argumentmi som sa nechal presvedčiť, za železnicu do DNV. Má to logiku.

Spoje do Dúbravky budú, oukej. Dúfajme, že do tej doby bude karloveská radiála trochu zrýchlodrážnená, aby ľudia skutočne chodili busom do Dúbravky a odtiaľ elinou do centra.
Prípoje k vlakom sa dajú elegantne zariadiť, ale záleží veľa od toho, aké súpravy s akou kapacitou budú na trati do DNV jazdiť. Možne niektoré napájačové bus spoje budú musieť byť zdvojené.

Ešte detail: Dohodnime sa, že interval bude deliteľom čísla 60, áno? Žiadne intervaly 25 min. a im podobné!

Re #27408 Emo: Ono to samozrejme nie je pravidlo, ale keď uvážiš, že na trati BA - KE je celodenne 120-minútovka, tak Ti je jasné, že na ňu naväzuje nejedna bočná trať, kde interval kratší je. Ale ešte raz - neplatí to o všetkých tratiach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement