Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
re: S499.1023 no, viem aj o useku, ktory je po rekonstrukcii a nie je usposobeny na zmenu rozchodu na 1435mm. Take Krcace... na druhej strane to vobec nevylucuje Tvoju poznamku o nutnosti reko, vzhladom na to, ako to trabusti odflakli, hlavne smer do dubravky. nie je mi totiz jasne, ako sa mohli netrafit do polomeru, ked smerom do karlsdorfu sa po dokladnom podrievkovani uz trafili do r=mensieho ako je ten netrafeny...
Reply on: S499.1023 #26946:
takze vyhodnost 1435mm rozchodu mam vidiet v lacnejsej udrzbe pretoze sa kolaje menej optrebovavaju? a su tam aj dake jazdne vyhody?

mne osobne sa zatial zmena rozchodu nepozdava, ale mozno ma igorko presvedci ?
fobust:Tych 43,5 cm je skoro 50%.A o tolko bude aj drahsia udrzba zvrsku s metrovym rozchodom oproti normalnemu na udrzanie rovnakych parametrov.75% trati je pripravenych na zmenu rozchodu.A tie,co nie su,su aj tak zrele na rekonstrukciu.
Reply on: tr3mp #26942:

Mesto si uz viackrat protirecilo... ?
Reply on: S499.1023 #26936:

Naco menit rozchod? Keby sme mali tolko penazi, tak mozeme rovno stavat metro. A dufam ze nesnivas o kockopsoch, vozidlach tramvaj-vlak... Nasim tratiam chyba udrzba, nie tych smiesnych 43,4 cm na sirke. A to velmi dobre vies, iba chces do mna rypat... ?
Reply on: Juro #26934:

Rozumny clovek. Pozdrav ho odo mna. ?
Tak ako je to s tým nesúhlasom mesta s využitím Filiálky pre prímestskú vlakovú dopravu? Na http://www.bratislava.sk/diskusia/detail.asp?z=4025&r=1002&k=1002&m=0 píše pán Milan Vajda (pre neznalých hovorca primátora) "Taktiez sa rata - presne v duchu Vasej spravnej pripomienky - s vyuzitim primestskej zeleznicnej dopravy a zapojenim trate z Devinskej Novej Vsi cez Lamac na hlavnu stanicu, prip. stanicu Filialka - toto rozhodnutie je tiez na Zeleznicnej spolocnosti a.s. ".

Pritom v článku z novomestského hlásnika, ktorý tu bol pred asi dvoma týždňami sa píše: "Železnice SR predložili Ministerstvu životného prostredia zámer na stavbu "Železničná stanica Bratislava-Filiálka", v lokalite od Trnavského mýta po Jarošovu umiestnenie hlavovej železničnej stanice, s ktorým nesúhlasí ani hlavné mesto Bratislava, ani mestská časť Nové Mesto."
A mesto je predsa reprezentované primátorom. Prečo teda hovorca primátora vraví, že s využitím Filiálky na prímestskú vlakovú dopravu sa ráta? Ako môže mesto rátať s Filiálkou, keď (podľa článku) nie je ani za jedno z predložených umiestnení stanice? Kde je teda pravda? Vysvetlí mi to niekto?
Reply on: COLOR #26937:
RE:SMS ?
Reply on: S499.1023 #26936:

Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ konaného dňa 3. 12. 2003
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71425

3. Návrh na začatie prípravy výstavby nosného systému Mestskej hromadnej dopravy v Bratislave
Uznesenie
(...) zabezpečiť dokumentáciu pre územné konanie pre stavbu rýchlodrážnej električky v mestskej časti Petržalka v úseku Janíkov dvor – Šafárikovo nám. s rozchodom 1000 mm a zabezpečením možnosti prechodu na 1435 mm v ďalšom výhľade.

Mestské zastupiteľstvo hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Situačná správa o vývoji a stave riešenia koncepcie nového nosného systému mestskej hromadnej dopravy pre Bratislavu a región
Uznesenie č. 251/2003 zo dňa 11.12.2003
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366#251
Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu (...) schvaľuje nasledovné zásady nosného systému mestskej hromadnej dopravy: (...) Nosný systém má umožniť vo výhľade maximálnu kompatibilitu mestského a regionálneho systému na báze koľajového rozchodu 1435 mm.

Vsetko nasvedcuje tomu, ze Petrzalka sa bude stavat na stavajucom rozchode.
Reply on: Mojmír Dubský #26935:
To tam povedali (len som napísal, čo povedali)
Reply on: S499.1023 #26936:
Hm, asi začnú. V požiadavkách daných magistrátom bolo okrem iného, že trať do Petržalky sa bude budovať ako 1000mm, s možnosťou neskoršej prestavby na 1435.
Reply on: Z #26931:
CO JE TO ZA STRANKU??? Dik za odpoved ?
Reply on: fobust #26928:
Sny o zmene rozchodu sa nerozplynuli. Každý súdny človek si uvedomuje, že zmena rozchodu je nutná. Akurtá ty a ing. Vingálik ryčíte, že metrový rozchod je bomba, lebo vám berú hračku. Už mi pripomínaš ing. Rábofila...

Hádam si len nemyslíš, že Petržlenku začnú stavať s metrovým rozchodom?
Mojmír Dubský

Mojmír Dubský

Reply on: Dopravák #26927:
A k tomu príkladu si ako došiel? To tam povedali alebo si to sám vypočítal?
Reply on: fobust #26928:
Ten inžinier je môj šéf. ?
Reply on: Z #26931:
Pre úplnosť - tie sci-fi obrázky z našej imhd.sk sú tam už štyri! ?
Reply on: fobust #26928:
Tá Filiálka ma tiež hnevá. Ten článok som v tlačenej verzii bohužial prehliadol a na webe ešte nie je.
Včera som s nemým úžasom pozorovala veeeeeeľmi známu fotografiu na inej súkromnej stránke... ?

Hádanka: ktože pozná sci-fi montáž havarovanej 3192 odstavenej v zasnežených Krasňanoch, s pôvabnými nápismi naokolo a podpisom imhd.sk? Asi všetci tu...a odnedávna aj návštevníci inej súkromnej stránky...

?
Reply on: fobust #26928:
Ten clanok bol fakt obry, mne sa pacilo to, ako obhajoval stanicu vo vnutri mesta.
Reply on: tr3mp #26925:
Suhlasim s tebou. Ked som si pozrel, akou rychlostou jazdi napr. viedenske metro, ako husto su od seba vzdialene zastavky a pod., tak som si uvedomil, ze nie je az take rychle, ako sa o nom (snad uz len v BA) hovori.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.