Reply on: Sarko #26635:
Osobne sa domnievam, že tu ide najmä o pozemky. Nejaký záujem ľudí je druhoradý. Také obrovské nezastavané pozemky v centre - to musí lákať. Samozrejme, dalo by sa stavať aj na pozemku železníc s železnicou pod terénom, ale to by už pozemky neboli v rukách súkromných.Inak zaujímavé ako, sa manipuluje v článku. Stavbe sa vyčíta cena. Ak som sa dobre dočítal, tak tých 9 mld. Sk je cena najdrahšieho variantu - teda zapusteného po celej dĺžke ("Tretí ide do rovnakej hĺbky, ale v celom úseku - v tomto štádiu je podľa prekladateľov najprijateľnejší aj najdrahší, len hrubá stavba potrebuje deväť miliárd korún"). Ďalej sa vyčíta, že bude tvoriť bariéru. Keď bude zapustená do zeme? S článku by som pochopil, že to celé bude stáť cca 10 mld., bude celý pod zemou, a zároveň bude tvoriť bariéru a nebudú cezeň môcť ľudia prechádzať :-
galiyosha
Na inu temu: Co myslite, aka konfiguracia 12 m a 15 m NP busov by bola pre Bratislavu lepsia? 100% NP, od 2. dveri usporiadanie 2+2 alebo NP len po 2. dvere, tam jeden schod a usporiadanie 2+1 v celom vozidle? Je vobec taketo usporiadanie pri sucasnych NP busoch mozne? (Ja by som sa priklanal skor k druhej moznosti.)