Ano, suhlasim. Vsimni si ale jednu vec: zlty pas deliaci tramvajove teleso od zvysku. Kukni ako daleko je od kolajnice. A to su ich tramvaje este o 30 centimetrov uzsie ako u nas... Keby sme mali aspon take ciary ako oni...
Ohladom toho spriahadla je to tazke povedat, neda sa na fotke jednoznacne rozpoznat.
S tymi rozchodmi je to docela zaujimave. Iba Praha akosi vypadava mimo toho... Asi preto ze ste tam mali najprv konku a ta proste musela byt na 1435-ke. Detto Vieden.
Pravda, ale nic ine nove v Zagrebe nemaju.
Tie podvozky by fakt mohli byt CKD. Takze nahrada za 2xT3 s podvozkami T3
Skusim najst este nieco low floor....
Navrhnite T3PX u nas a "nikdy sa to tak nerobilo", "to sa neda", "cestujuci by to nechapali", etc... Hlavne ze inde to funguje bez problemov, aj v Prahe to bolo. Aj ked momentalne pre to nie je ziadne vyuzitie...
Chcel by som vyjadriť svoj úprimný obdiv vodičom MHD na trasách idúcich po Prievozskej v smere do centra za trpezlivosť, s akou obchádzajú denno denne auto (čierne Audi) parkujúce v jazdnom pruhu vyhradenom pre MHD pred Palacinkárňou a bagetériou na rohu Prievozskej a Liptovskej. Konečne by ho už mohli dať odtiahnuť, nech sa "pán" majiteľ naučí, kde sa má parkovať!
Zaujimalo by ma, preco vodic autobusu 30 c.3521 s odchodom z Lamaca o 5:18 otvara stredne dvere, ked som na zastavke sam a stojim pri zadnych dverach. A po prichode na zastavku, kde nikto nieje, rozplesti vsetky dvere. Bud teda je ignorant alebo slepy alebo blby. A mozno vsetko dokopy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
Všimol, mne to skôr pripomína miniatúrnejšie vydanie poloautomatického spriahadla ESW.
Inak to je zaujímavá paralela, že hlavné mestá Slovenska, Chorvátska a Srbska sú na metrovom rozchodíku.