Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #25828:
vieme: #25792
Inac som niekde cital ze v tomto roku sa chysta rekonstrukcia Tunela. Viete niekto termin, alebo je to zase nejaka klobasa... 🙂
Víte, že označení T3PX vzniklo jako T3 Prdelí Xobě
Reply on: fobust #25824:
A Budapešť? A Brno? A Košice? Nebude to skôr tým, že tie hlavné mestá boli v čase vzniku elektrickej dráhy relatívne bezvýznamnými dierami?
Reply on: Spectre #25825:

Ano, suhlasim. Vsimni si ale jednu vec: zlty pas deliaci tramvajove teleso od zvysku. Kukni ako daleko je od kolajnice. A to su ich tramvaje este o 30 centimetrov uzsie ako u nas... Keby sme mali aspon take ciary ako oni... 😞
Reply on: fobust #25821:
Btw.. mimo spriahadla.. Na tej fotke je taky prikladik, ako by napriklad u nas mohla vypadat Obchodna ul. 🙂
Reply on: Sarko #25823:

Ohladom toho spriahadla je to tazke povedat, neda sa na fotke jednoznacne rozpoznat.

S tymi rozchodmi je to docela zaujimave. 🙂 Iba Praha akosi vypadava mimo toho... Asi preto ze ste tam mali najprv konku a ta proste musela byt na 1435-ke. Detto Vieden.
Reply on: fobust #25821:

Všimol, mne to skôr pripomína miniatúrnejšie vydanie poloautomatického spriahadla ESW. 🙂

Inak to je zaujímavá paralela, že hlavné mestá Slovenska, Chorvátska a Srbska sú na metrovom rozchodíku. 🙂
Reply on: Sarko #25819:

Vsimol, vsimol.

A vsimol si si to sprihadlo na starom vlecnaku 727 na tejto fotke?
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb485.jpg
Pripomina mi Compact, tazko povedat, je to velmi male na fotke. 🙂

Inak pekne fotky T3PX 🙂
Reply on: fobust #25818:
Pravda, ale nic ine nove v Zagrebe nemaju.
Tie podvozky by fakt mohli byt CKD. Takze nahrada za 2xT3 s podvozkami T3 🙂
Skusim najst este nieco low floor....
Reply on: SDF #25817:

Tak to je teda naozaj "nizkopodlazne" 🙂. Do Bratislavy radsej nie. Tie podvozky vyzeraju ako CKD. 🙂
Aha, voda:

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd116_060.jpg

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd215_015_015.jpg

T4PX 🙂 :
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222304.jpg

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222506.jpg

Navrhnite T3PX u nas a "nikdy sa to tak nerobilo", "to sa neda", "cestujuci by to nechapali", etc... Hlavne ze inde to funguje bez problemov, aj v Prahe to bolo. Aj ked momentalne pre to nie je ziadne vyuzitie...
Reply on: fobust #25814:
Par fotiek zo Zagrebu:

Vsimnite si posunutie motorgeneratoru o jedno okno vpred. Asi je aj zrychlovac posunuty, lebo pri sirke 2.2 metra a schodoch na pravej strane by sa to asi nezmestilo, kdezto stykacove skrine ano.
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb402.jpg

Suprava T4+B4
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb485.jpg
re:kolega: nemaj obavy, bude robit defekt. a nie jeden, ale styri! a myslis, ze take audi a4 ma aj 4 rezervy?
Chcel by som vyjadriť svoj úprimný obdiv vodičom MHD na trasách idúcich po Prievozskej v smere do centra za trpezlivosť, s akou obchádzajú denno denne auto (čierne Audi) parkujúce v jazdnom pruhu vyhradenom pre MHD pred Palacinkárňou a bagetériou na rohu Prievozskej a Liptovskej. Konečne by ho už mohli dať odtiahnuť, nech sa "pán" majiteľ naučí, kde sa má parkovať!
Zaujimalo by ma, preco vodic autobusu 30 c.3521 s odchodom z Lamaca o 5:18 otvara stredne dvere, ked som na zastavke sam a stojim pri zadnych dverach. A po prichode na zastavku, kde nikto nieje, rozplesti vsetky dvere. Bud teda je ignorant alebo slepy alebo blby. A mozno vsetko dokopy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.