-dnes na zastavke PKO asi o 8:20 dodychala Karosa 1220 na linke 39...nahradil ju asi 2824, lebo o 10.20 som ju videl na linke 39.
-o cca 10:00 tiez prestal dychat trolejbus 6241 pred kupelmi central na linke 201, ludi z neho zobrala za nim iduca 209.
-na 7955 sa pokazil celny transparent takze jazdi s normalnou tabulou vpredu (teda nepokazil sa uplne, kto ma rad hlavolamy tak ciel kam elina ide sa da poskladat z toho co tam je zobrazene :-))
Co na tej Molecovej ta elektricka znicila za 600.000 ??? Sak su tam len ryhy a nic viac dokopy...
Na co ma reklamu 7941-42?? Ja som si to v tej rychlosti nestihol fsimnut...
Z utorka:
- 7927 - 28 ( Turbo diky, ani ja som to nevedel ), premavala na linke 5 a o 4:48 hod. sa na krizovatke Karloveska - Molecova vykolajila uz tu z uvedenych dovodov. Elektricky nepremavali do Dubravky do 7:30 hod. a do mesta so 7:48 hod. Elektricky c. 1, 4, 5, 9 a 12 premavali po odklonovych trasach a otacali sa pri Tuneli ( ako to byva v takomto pripade zvykom ). Nahradnu dopravu v useku Dubravka ( Pri krizi ) - Novy most zabezpecovalo 8 zaloznych vozidiel a po 2 autobusy boli stiahnute na linkach 82 a 93. 7927 - 28 nahradilo zalozne vozidlo 7101 a nasledne vozen 7915 - 16. Tolko k tejto mimoriadnej udalosti.
Dalej sa stalo aj toto:
- 7935 - 36 premavajuci na linke 5 vypadol a nahradil ho vozen 7921 - 22 ( smolny den pre oba Ericsony )
- 7951 - 52 premavajuci opat na linke 5 vypadol a nahradil ho vozen 7947 - 48
- 7748 - 47 premavajuci na linke 1 taktiez vypadol, docasne ho nahradil zalozny solo vozen 7715 a nasledne 7727 - 28
- 2809 premavajuci na linke 83 vypadol okolo 9. hod, nahradil ho zalozny vozen 2830; potom sa vratil.
- 3023 premavajuci na linke 27/1 vynechal posledne kolo o 17:10 hod. isiel do vozovne ( premava iba v spicke ) a na pol kola z SOS PZ SR do Dubravky ho nahradilo zalozne vozidlo 3043
- 1121 teraz dobra sprava - po vcerajsej poruche zadnych svetiel uz premava v plnej sile dokonca teraz by mal byt na nocaku 508 alebo 509.
Nevie niekto ci premaval dnes 1305 aj cez den na nejakej linke? Diky.
Pred pár dňami som videl za múrmi Petržalskej vozovne poslednú B 731- 3161, ktorá ešte v máji premávala na expresnej linke č.76 (taký dedo).Stojí vedľa rozšrotovanej B 741 (4204) a tak sa obávam či ju nestihne podobný osud ako sa niekto už zmieňoval. Ak áno je to veľká škoda, veď toto vozidlo používané dosiaľ jedným človekom, ktorý si ho vážil je zachovalé a to aj zvnútra i zvonka. Podobne je to aj s motorom, prevodovkou ktorá hoci je automatika, stále dobre fungovala a verím ,že v prípade jej poruchy by bývalý majiteľ tohoto voza bol ochotný dať náhradnú prevodovku, ktorú doma uschovával.
Neviem, kto o vyraďovaní vozov rozhoduje,nazdávam sa ale že, oveľa väčšie šroty stále jazdia a sú v horšom stave ako voz 3161.Veď posúďte sami!
1. Bola to sabotaz, niekto naukladal na kolajnice kamene, zrejme z otovreneho lozka.
2. Udajne pachatelov zachytila bezpecnostna kamera nainstalovana na cerpacej stanici SHELL.
3. Bol to voz T6A5 c. 7927+28.
4. Bol tazko poskodeny, na 7927 doslova odtrhlo zadnu kuplovacku.
5. Sprevadzkovanie trvalo cca. 3 hodiny.
Vidim, ze 100 ludi ma 100 nazorov. Ale k nastupu prednymi dvermi: V BB to je na vsetkych linkach (otrasne cestovanie) a ludia sa to naucili rychlo a nepindali na to. A obcas este chodia aj revizori a kontroluju opravnenie cestovat na zlavnene listky...
K tomu nastupovaniu prednymi dverami: Byval som este v Piestanoch, ked to zaviedli a sice strata casu nie je velka, ale na druhej strane som si vsimol, ze niektori ludia aj tak vodica okaslu (cize zisk je otazny) a navyse ludia stale nevedia pochopit, ze sa nastupuje len prednymi dverami, casto sa pohadaju s vodicom etc. Nevraviac o tom, ze ludia maju tendenciu zostavat pri dverach, kde nastupili a dochadza k situaciam, ked vsetci stojaci su pred prednou napravou (zatial co vzadu je polovica sedadiel volna) a neda sa nastupit (ano, to som zazil v SAD...). A co ked sa niekto zacne hadat s vodicom kvoli listku?
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
tulenique: Inak, 7303 bude mat skusobne jazdy takto: 15000 km testovanie, 15000 km testovanie so zatazou a 15000 km testovanie aj s ludmi. Az potom moze byt oficialne zaradena do premavky.
Hmm prevencia... ak mam pravdu povedat, tak byt niekde na vyssej pozici v DP tak asi by som dat ustrednym dielnam podmienku ze bud zacnu makat alebo ich vyrazim... pretoze ked das nasim dielnam nieco spravit, tak 1. to odflaknu a 2. este to odflaknutie aj dlho trva. No a posielanie vozov na generalky mimo mesta... myslim ze je kazdemu jasne ze to nie je prave najlacnejsie. Prave z tohto dovodu bude mozno privatizacia dielni asi nevyhnutna, lebo si tam nevedia spravit poriadok, aj ked si myslim, ze ustredne dielne by mali zostat sucastou DP. Nie vsak v takom stave ako su dnes ! tolko k udrzbe... a koncepcia trati, to je zas o inom.. to je aj o rozvoji resp. utlme (to druha asi skor vystihuje situaciu v BA), nielen o udrzbe.
si: pravda. Nehovorim ze je vsetko zle. Ze som notoricky stazovatel. Je pravda ze koncepcia trati je na figu. Ale neinvestuje sa do prevencie. Vypravuju sa vozidla v podozrivom stave. Na to treba najst peniaze! To mas ako zo zubom, zanedbas prevenciu, potom ti ho vytrhnu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martiner