Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SixSixTrooper #252012:
Nekuchtí
Reply on: Ilushka #252011:
dačo sa kuchtí, za posledné 2 týždne pribudli ešte na TIPOS Aréne a Prievozskej
Čaute, môže mi niekto povedať, prečo na zastávke Magurská (A) a na Račianskom mýte (F) pridali navádzacie rampy pre trolejbusy?🤨😉
Reply on: BA2301 #252008:
To s tym nema suvis, na co sa pytal Ma178rek.
Reply on: Ma178rek #252007:
Ano. 25trka z 33/3 robila cca kazde 2,5-3hodiny jedno kolo na 32 aby robila prestavky casto otrasnym vozidlam Karosa 732 prip Tambusom. 2009 to cca skoncilo,dosli Tedomy a naopak 32/3 uz s Tedomami robila potom prestavky 33tkam.
Reply on: Ma178rek #252007:
Vhľadom na výškové prevýšenie by 32 (Kramáre, Dlhé Diely, Pražská) mala byť trolejbusová. Pri použití parciálnych trolejbusov by cesta pod drôtmi bola aj dostatočná na dobitie batérii.
Pozerám len tak mapku z roku 2008 a tam je uvedená linka 32 ako trolejbusová ...
By ma zaujímal dôvod či len pre to že tam boli vtedy nasadzované 25Tr sem-tam??
Reply on: ivanpolak #252005:
Nehoda pri Figare s autom. Curak sa nepozeral, tak maaaa....
Asi #7533 odstavena na obratisku Vinohrady. Nevie niekto čo sa stalo?
Možno sa to tu už riešilo, tak pardon za prípadnú duplicitu. Ale nevie niekto z akého dôvodu sa montujú nové natrolejovacie striešky aj na zastávkach, kde nechodia parcialne trolejbusy?
Reply on: Perto #252001:
Asi málo šoféruješ v BA...v porovnaní s inými situáciami, ktoré sa sa stávajú je tá čo opisuješ bežný priemer.
Reply on: Perto #252001:
Riešil som párkrát s KDI zneužívanie zastávok MHD osobnými vozidlami (napr. Drieňová smer Prístavný most), keď tam v čase od cca 07:30 do cca 08:15 mamataxíky blokujú zastávku vykladaním školopovinných detí.
Pýtal som sa tamojšieho osadenstva, či majú nejaké podnety od vodičov hromadnej dopravy. Tvárili sa ako keby takú možnosť počuli prvý krát. Dedukujem, že tých podnetov asi veľa neprichádza. 🤔 🤔 🤔
Zvyknú vodiči DPB nahlasovať veľmi nebezpečné jazdenie iných vodičov s následným zasielaním videa z kamier polícií ? Lebo to čo dokázala včera jedna ženská tam kde sa na Kutlíkovej otáča 83 je na vodičák. https://maps.app.goo.gl/oUdcdwY3spqCvJ9J9
83 mala zelenú a začala sa otáčať. Autá smerom od Dostihovej dráhy stáli na červenej. Ženská v smere od Technopolu odignorovala červenú a pichla sa pred otáčajúci sa autobus čím ho ohrozila a začala sa otáčať v zákaze otáčania. Samozrejme že to ani nevytočila a zablokovala ho. Potom mu uhla do strany, to už mali ale zelenú od Dostihovej ktorých tým pádom blokovala. Nakoniec to vycúvala naspäť odkiaľ prišla (našťastie nič nešlo) a potom pokračovala smer Dostihová dráha.
1. jazda na červenú 2. zákaz otáčanie 3. ohrozenie 4. cúvanie v križovatke so semaforom
Reply on: Zberač mínusiek #251997:
Nebudem menovať dve mestské časti ale nočnú policajnú hliadku tvoria slovom dvaja príslušníci pre celé dve mestské časti❗
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: upravovač fotiek #251998:
Mne sa zase za posledný rok rozplynuli morálne dilemy z optimalizácie daní a odvodov. Sorry not sorry.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Zberač mínusiek #251997:
Moje dane z príjmu aspoň neputujú do vreciek mafie vo Ficílii.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: Andrej #251993:
“Štát má povinnosť zabezpečiť základné služby.”

Medzitým štát: https://facebook.com/story.php?story_fbid=10226921341290600&id=1565018815
Reply on: Andrej #251993:
To isté... Chápem že srdciari za tým vidia nejaké svoje poslanie. V poriadku, nech to robia za akýchkoľvek podmienok, však mňa sa to nedotýka. Len konštatujem že existencia ľudí čo to sú ochotní robiť za tých podmienok spôsobuje že zamestnávatelia si môžu dovoliť tie podmienky poskytovať.

V doprave sa to tiež začalo meniť až keď im to drblo na hlavu (a prestalo sa to zlepšovať akonáhle sa začalo dariť aspoň ako tak znovu zabezpečovať výpravu).
Reply on: si #251994:
Neviem či si rozumieme. Ja absolútne súhlasím s tým čo píšeš. Len hovorím že existencia ľudí ktorí sú ochotní to robiť za almužnu umožňuje štátu to držať v tomto mizernom stave. Samozrejme že to raz skolabuje, o tom ma nemusíš presviedčať.
Reply on: 810zssk #251992:
ja este z inej strany.... neviem ci si si niekedy skusil pracu v tychto biedne platenych profesiach alebo si sa bol aspon schopny trosku sa vcitit do toho co tam je potrebne zvladnut; ale pokial odtial vypadne nejaka vacsia skupina v sucasnosti tam pracujucich (a teda prekrocia tu barieru toho ake poslanie vykonavaju; pretoze pre peniaze tam nie je nik z nich), pochybujem ze sa budu ochotni vratit aj ked sa tie platy nejak zasadne zvysia.... a v tej chvili ako stratis celu generaciu z niektorej z tychto profesii, tak sa ti zacnu prejavovat podobne sracky ako mas v sucasnosti napriklad na zeleznici, kde ti co to robili uz odchadzaju do dochodku a novi akosi nie su, lebo dlho to bolo na okraji zaujmu a teraz uz ani novych nema v podstate kto zaucit.....

inac je to dosledok sucasneho planovania, kedy vacsina aj managerov sukromnych firiem planuje tak maximalne rok-dva dopredu (ved dlhsie tam byt uz nemusia), obdobne politici dovidia maximalne na 3 roky (lebo po zvoleni maju nejaky cas "pokoj" a obdobie po dalsich volbach ich v tomto obdobi netrapi) a tak to tu vyzera......

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.