DPB ma toooooooolko informacii rozneho druhu a charakteru, ktore by bolo logicke aby zverejnil, ale podla nich je vsetko TAJNE! {A hlavne to nedavajte na internet!} :-]
Ani mne sa nezda ze ma sirku 2.4 metra... No v Bratislave by to vyzeralo inak. Nielen ze by pekne zakryl kolajnice, ale aj by sa na prvych sto metroch vykolajil. Udajne sa da upravit na rozchod 1000 mm a rozsirit ho na 2.5 metra tiez asi nebude problem. Problem bude to, ze je to najdrahsia tramvaj na svete... Do Bratislavy by som ho bral, ale realne by nam ovela viac pomohlo nieco ine...
Hej, pozám ULF. Inak šírka je podľa údajov výrobcu 2,4 m ale vozidlo na to rozhodne nevyzerá - vždy na mňa posobí dojmom, že ledva zakrýva koľajnice:-).
Bratislava živí ostatok Slovenska? Tak vieš čo? Navrhni osamostatnenie Bratislavy. Takéto debilné reči viedli už k rozdeleniu ČSR, tak kľudne pokračujte.
I.
Neexistuje nové vozidlo, s ktorým by neboli problémy.
A od istého času odmietam prijímať informácie, ktoré sú sprevádzané tým "ale nikomu to nehovor". NEch si ich autor strčí za klobúk. Ak sú s trejsinou skutočne také problémy, malo by byť záujmom DPB aby ich čo najviac medializoval (jednak tlak na výrobcu ohľadne zvýšenia kvality, jednak možnosť zvýšenia ceny). Pokiaľ to chce zatĺkať a tváriť sa aké bombastické vozidlo kúpil, nech sa páči.
Inak trejsiny v podstate toho istého typu jazdia v Hradci, také isté ale už s pomocným pohonom aj v Przni a bez nejakých zásadných problémov.
I.
Nazdar to som znovu ja MaM (maja). Je tu niekto z DLHÝCH DIELOV? Neviem prečo ale do týchto končín vôbec nechodia revízori. Dosť ma to s... lebo všetky malé deti aj dospelí jazdia na čierno. V električkách smer mesto vždy na niektorého z nich natrafím, ale na dlhých dieloch boli revízori len 2-krát. Raz keď sa mi narodil syn a druhý krát boli v 32-ke. Ahojte Maja
ULF ma miesto podvozkov tzv. portaly, v nich dva vodou chladene zvislo ulozene asynchronne trakcaky... Domyselna konstrukcia. Sirka Düwagu je 2,2 metra, ULF ma 2,3, lebo sa lepsie "lame" v oblukoch...
Tvoj argument, ze Bratislava zivi ostatok Slovenska, je dost pochybny. Zober si take spolocnosti ako Slovenske telekomunikacie, Slovenske elektrarne ci SPP -- chtiac nechtiac od nich sluzby odobera _cele_ Slovensko, ale kedze sidlo maju v Bratislave... (Opravte ma, prosim, niekto, ak je moj myslienkovy proces nespravny.)
Už mi je to trápne otrepávať stále dookola, ale 1.1.2005 by malo dôjsť k fiškálnej decentralizácii (FD) a podielové dane by mali byť presmerované na mestá a samosprávy. Konečený variant FD by mal byť 50=50 a to by pre Bratislavu znamenalo peniaze. Treba si už len počkať na návrh zákona/zákonov koľko mestá, obce a župy dostanú. Potom budeme múdrejší koľko sa Bratislave ujde.
Avšak každý variant bude lepší ako súčasné prerozdelovanie, keď Bratislava živí ostatok Slovenska(mimobratislavčania prosím neurazte sa), a tak by sa rozpočet hlavného mesta mal naplniť peniazmi.
A keby sa niekto chcel spýtať čo budú ostatné regióny robiť, tak pripomínam, že je tu niekoľko desiatok miliard korún na roky 2004-2006 od EU, ktoré Bratislavský región nesmie čerpať keďže nespĺňa požiadavku. Môže čerpať len peniaze na podporu zamestnanosti a to je pri súčasnej 3,7% nezamestnanosti vec bezpredmetná.
S499.1023: 4o sa 21Trky týka nejedná sa o subjektívny názor. Nechcem to tu rozširovať, taký bol sľub pri prední nfo, ale máš kontakty na DPB tak si zisti čo všeko sa už na tej slávnej trejsine pokazilo. A boli to dosť závažné poruchy.
Papyr: He sorry ale moj pravopis je strašný a akosi s tým neviem nič spraviť (budem mať sexkretárku), ale Mike to odstráni veľmi ľahko ak bude chcieť.
Sarko
Vie niekto odpovedať na moju otázku, koľko bratislavkých T6 má polpantografy ako kotasie K2 a či sa vymieňaju cielene?