Existuje nejaký logický dôvod prečo rýchliky (R) z Bratislavy do Prievidze nie sú v IDS BK? Navyše v minulosti jazdili ako REX-y a (vďaka tomu) vtedy zaintegrované boli...
Veď už aj rýchliky z Bratislavy do Žiliny sú zaintegrované...
A prečo nie sú zaintegrované rýchliky z Bratislavy do Banskej Bystrice (po Galantu)? Sú to kapacitné dôvody, teda obava že by tými vlakmi cestovalo príliš veľa cestujúcich?
Ale veď (minimálne) platiaci cestujúci, pokiaľ viem, nie sú pri diaľkových vlakoch obmedzovaní pri cestovaní na kratšie vzdialenosti (Bratislava - Galanta) za tarifu ZSSK - čiže nie sú nijak uprednostňovaní cestujúci do vzdialenejších staníc.
Zhrniem to: Prečo nie je viac vlakov ZSSK zaintegrovaných v IDS BK?
A čo sa týka autobusov: Veď už dlhšie existuje vzájomné uznávanie dopravných kariet viacerých dopravcov https://www.dopravnypas.sk , tak nedali by sa konečne (zatiaľ aspoň tarifne) zaintegrovať do IDS BK dopravcovia SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava?
Veď železničný dopravca Leo Express bol zaintegrovaný v IDS BK hneď od začiatku...
Veď už aj rýchliky z Bratislavy do Žiliny sú zaintegrované...
A prečo nie sú zaintegrované rýchliky z Bratislavy do Banskej Bystrice (po Galantu)? Sú to kapacitné dôvody, teda obava že by tými vlakmi cestovalo príliš veľa cestujúcich?
Ale veď (minimálne) platiaci cestujúci, pokiaľ viem, nie sú pri diaľkových vlakoch obmedzovaní pri cestovaní na kratšie vzdialenosti (Bratislava - Galanta) za tarifu ZSSK - čiže nie sú nijak uprednostňovaní cestujúci do vzdialenejších staníc.
Zhrniem to: Prečo nie je viac vlakov ZSSK zaintegrovaných v IDS BK?
A čo sa týka autobusov: Veď už dlhšie existuje vzájomné uznávanie dopravných kariet viacerých dopravcov https://www.dopravnypas.sk , tak nedali by sa konečne (zatiaľ aspoň tarifne) zaintegrovať do IDS BK dopravcovia SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava?
Veď železničný dopravca Leo Express bol zaintegrovaný v IDS BK hneď od začiatku...
Ike