Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #250809:
heh, ako mlady a blby som na favorite daval 160-170 (podla tachometra, o nejakom gps som si vtedy mohol nechat len zdat), akurat ze na to aby sa to takto rozbehlo som na dialnici potreboval tak ~10-15km dlhy volny usek.... a ked sa uz podarilo, tak som sa modlil aby mi tam nik vlavo nevliezol a nemusel som brzdit 😃
a ano, bolo to dost riskantne, dnes by som take blbiny s vozidlami takych jazdnych a pevnostnych vlastnosti asi nerobil.... 😃
druha vec je, ze ten favorit s ktorym som toto robil bol asi z tych lepsich kusov....
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Mhr1 #250809:
Ja som išiel 135 km/h podľa GPS na Škode 130L. Smrť v očiach. Ale škodovka to dala. Na necelú minútu. Dlhšie som sa bál.
Ahojte,
Prosím vysvetlí mi tu niekto prečo iMhd nemá live časy prímestských autobusov, vlakov (540,565,R50,S20…). Lebo napríklad Ubian.sk ich má. Len ma to zaujíma lebo chcem používať iMhd no toto mi kúsok komplikuje cestovanie. Ďakujem za odpoveď.
Je to tak. Keď som mal v r.1989 jeden z prvých Favoritov, bol som kráľom diaľnice. Všetkých som predbiehal, mňa predbiehali len zahraniční vodiči (vtedy len pár rakúskych a nemeckých áut). Ale aj na Favorite som cítil, že >120 km/h je rizikové. Až s Felíciou som si trúfol na 130-ku.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: si #250807:
Obmedzovačom rýchlosti bol chabý výkon motorov. To je aj dôvod, prečo bola na diaľnici neobmedzená rýchlosť do roku 1979. Lebo autá vtedy aj tak viac ako km/h 120 nedali a ak áno, tak ledva 140 km/h, pri ktorých sa to v nich nedalo vydržať a spravidla to dlhšie ako pol hodiny nevydržali ani samotné autá. Česť výnimkám typu Tatra 603, k tej sa však bežný smrteľník len tak nedostal.
Reply on: Miro #250805:
a auta zo 70tych rokov mali obmedzovace rychlosti ? (pretoze tie vozidla pochadzaju zhruba z toho obdobia)
jedinym obmedzovacom bolo sprevodovanie a to aky vykon mal motor....
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Miro #250805:
Zrýchľovačové určite nie.
Reply on: upravovač fotiek #246826:
Električky nemajú obmedzovač rýchlosti? Alebo vtedy nemali?
Reply on: 6503 #250792:
Tak to preto máme také zničené traťe. 🤔
Reply on: Color #250802:
Ten Marek ktorý rád ukazoval zaujímavé veci okoloidúcim vodičom?
Reply on: Majo #250800:
Ach vlastne áno. Ale už dlho som si na lúke nepúšťal… draka 😅
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Majo #250800:
Jeden z nich asi nemá pud sebazáchovy. Nejde iba o rýchlosť, ale aj iné veci, ktoré za jazdy robil.
Reply on: Color #250786:
Pozor, rýchlojazdiaci Marekovia boli na električkách dvaja. Rozdiel bol v tom, že jeden s rozumom, druhý až tak nie. 😁
Reply on: 6503 #250784:
Píšeš o rýchlostných rekordoch električiek a číslo príspevku končí na 784. To nebude náhoda. 😀
Reply on: 6503 #250795:
Aha, tak som sa naučil niečo nové. Ďakujem.
V PID vypinaju hlásenie o tom, ze zastavka je na znamenie.
Takže aj v BA sa k tomu schyľuje, vieme vďaka komu. 😀
Reply on: 6503 #250792:
Kecy.
Reply on: žalúzie #250794:
Rakusky povod - cize "Mok".
Keď sa tu riešil nový hlas v autobusoch, mám jeden postreh z Mlynskej doliny. Na linke 139 ten hlas vyhlasuje zastávku Rudolfa Mocka ako [rudolfa moka], teda koncové -ck chápe "po anglicky". Mám silné pochybnosti, či je to správne, Rudolf Mock bol totiž slovenský geológ a o anglickej výslovnosti jeho priezviska som nenašiel žiaden zdroj.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #250792:
Tú fotku by som rád videl.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.