Dnešná posilovka po futbale .. z dpb.sk
Podľa aktuálnej potreby budú posilové vozidlá nasadené na nasledujúce linky a smery:
linka 3 Nová doba ► Jungmannova
linka 4 Nová doba ► Pri kríži
linka 4 Všetky končiace spoje premávajú až na konečnú Zlaté piesky.
linka 61 Bajkalská ► Hlavná stanica
linka 63 Bajkalská ► Lamač
linka 78 Bajkalská ► P. Biskupice
linka 98 Bajkalská ► Jasovská
heh, ako mlady a blby som na favorite daval 160-170 (podla tachometra, o nejakom gps som si vtedy mohol nechat len zdat), akurat ze na to aby sa to takto rozbehlo som na dialnici potreboval tak ~10-15km dlhy volny usek.... a ked sa uz podarilo, tak som sa modlil aby mi tam nik vlavo nevliezol a nemusel som brzdit
a ano, bolo to dost riskantne, dnes by som take blbiny s vozidlami takych jazdnych a pevnostnych vlastnosti asi nerobil....
druha vec je, ze ten favorit s ktorym som toto robil bol asi z tych lepsich kusov....
Ahojte,
Prosím vysvetlí mi tu niekto prečo iMhd nemá live časy prímestských autobusov, vlakov (540,565,R50,S20…). Lebo napríklad Ubian.sk ich má. Len ma to zaujíma lebo chcem používať iMhd no toto mi kúsok komplikuje cestovanie. Ďakujem za odpoveď.
Je to tak. Keď som mal v r.1989 jeden z prvých Favoritov, bol som kráľom diaľnice. Všetkých som predbiehal, mňa predbiehali len zahraniční vodiči (vtedy len pár rakúskych a nemeckých áut). Ale aj na Favorite som cítil, že >120 km/h je rizikové. Až s Felíciou som si trúfol na 130-ku.
Obmedzovačom rýchlosti bol chabý výkon motorov. To je aj dôvod, prečo bola na diaľnici neobmedzená rýchlosť do roku 1979. Lebo autá vtedy aj tak viac ako km/h 120 nedali a ak áno, tak ledva 140 km/h, pri ktorých sa to v nich nedalo vydržať a spravidla to dlhšie ako pol hodiny nevydržali ani samotné autá. Česť výnimkám typu Tatra 603, k tej sa však bežný smrteľník len tak nedostal.
a auta zo 70tych rokov mali obmedzovace rychlosti ? (pretoze tie vozidla pochadzaju zhruba z toho obdobia)
jedinym obmedzovacom bolo sprevodovanie a to aky vykon mal motor....
upravovač fotiek