No co som pocul, tak draznemu uradu vadi to, ze nudzova brzda ma latenciu kym nabehne a zevraj je to tym, ze to ma dvojpedalove riadenie ci co. Osobne tomu tiez neverim, preto som tam napisal aby ste ma opravili ak sa mylim.
Či vodič niekoho vezie medzi konečnou a vozovňou je mi lautr jedno, pretože sa ma to nijako netýka. Ale prečo by sme nemali žiadať také veci, ako zastavovanie na úrovni označníka a jazda podľa grafikonu? To sú už dosť zásadné veci, ktorých nedodržiavanie nasiera cestujúcich a je jednou z príčin odlivu cestujúcich od MHD k IAD.
postreh: V súvislosti so zmenou loga Slovak Telecom sa zmenilo aj logo ST Aréna, a ja som si to všimol na linkovej tabuli 205 (Stará nálepka ST Aréna nahradená novou...inou)
No vidíte, že tie čísla sa dajú prečítať. Akože malo ísť o vtipný prvok A navyše, keď napíšem namiesto tri - 3, tak uše3m mie100. (Konkrétne dve písmená)
Ináč, čo sa týka bavenia s vodičom, tak súhlasím s S 499... Lebo keď začneme rýpať do bavenia sa vodičov (čo je podľa interných predpisov, samozrejme, zakázané)(myslím počas jazdy!), na dispečerovi sa rozoberalo fajčenie, potom môžme žiadať dodržiavanie aj Ďalších predpisov, ktoré vodiči často a radi porušujú (otváranie všetkých dverí, zastavovanie na úrovni označníku,dodržiavanie grafikonu tak, aby si nenadbiehal do astronomických čísel (napr. do +5), zákaz prepravovania hocikoho medzi konečnou a vozovňou...) No a to by tu už vyzeralo úplne ináč.
Problem je v tom, ze 21TrAC ma uz iba dvojpedalove ovladanie (miesto trojpedaloveho) a draznemu uradu to vadi (opravte ma ak sa mylim). Rozhodne vsak nesuhlasim s tym, ze je to srot, ako napisal J. Srot je Karosa, ale 21TrAC urcite nie!
V autobusoch je kniha sťažností?
Inak rozprávať sa počas jazdy s vodičom je zakázané (podľa môjho osobného názoru nezmyselen, ale to teraz nie je podstatné) a ak nechcete, aby sa to zase začalo poriadne kontrolovať a trestať, tak to podľa možnosti tu neriešte. Raz mi vodič vtedajšej nočnej linky 144 odmietol kvôli svojmu kecaniu otvoriť prvé dvere, doplnil to hlúpym arogantným komentárom a ešte ma previezol na ďalšiu zastávku. Nesťažoval som sa naňho, vedel som, že normálne robí delené a keď sa na poslednú chvíľu ponáhľal do vozovne na druhý diel, tak som si ho vychutnal - počkal som si až dobehne, zatvoril som mu dvierka pred rypáčikom a dva cykly odstál na svetlách (Trn. mýto smer ZP). Potom som si ho počkal vo vozovni a vysvetlil som mu, že on si ma síce nepamätá, ale ja jeho áno:-). Viackrát to už asi nespravil...
Pokkladám za elementárnu slušnosť, že keď sa už bavím, tak pri tom neprekážam.
I.
Heh, ja keď mám tu drzosť za jazdy kecať s vodičom v Karose, tiež úctivo na každej zastávke vystúpim, nechám ľudí prejsť a spätne do autobusu nastúpim. Zákazník je zákazník...
Keď niekomu vadí, že sa vodič autobusu xy baví počas jazdy so známim, nech si vypýta knihu stažností a tam nech napíše, čo mu vadí. Mne sa tiž stalo, že som sa rozprávala so sudom (vodičom busu) mali sme otvorenú kabínu, ale aj keď sa už niekto počas jazdy rozpráva so šoférom a je na zástavke musí otvoriť predné dvere či niekto nastupuje alebo vystupuje. Vždy som privrele dvere od kabíny a ľudia si vystúpili bez frflania. Nazdar.
Vladimír