Do Marcheggu sa jazdí posledným vlakom z Viedne o pol hodinu skôr ako spodom.
Takže síce by to mimo výluk vyšlo na 1:30 rozjazd, ale zas iní by sa nepptešili.
Nadchod na Predmestí je po nástupište v správe ŽSR a ďalej v správe N.Mesta. čiže zametá sa iba časť po nástupištie.. Pokračovanie si žije svojim životom a postupne hrdzavie pre kvantum soli čo sa tam v zime dáva.. takto si tu žijeme v BA..
Ono hlavne by prednostne mali nočné či posledné vlaky z Viedne jazdiť na Hlavnú stanicu, kde je rozjazd nočákov do celého mesta. Teraz ak nebývam v Petržalke trvá cesta domov s mhd rovnako ako celá cesta z Viedne.
Problém vidím (teda ŽSR), iba v otvorenej stanici cez noc.. Škoda, že nemá "výlez" aj mimo staničnú budovu.. Aj hlavnú zatvárajú na noc.. čiže ak mešká posledné EC z Prahy a zdrhnú nočáky smer ZA či ZV tak nie je, kde čakať..
No ja som sa chytil tvrdenia "ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto", ktoré pravdivé nie je.
Tu sa musia dohodnúť obaja, ŽSR aj MČ, lebo petržalská časť sama fungovať nevie a časť patriacu ŽSR nemá zmysel mať otvorenú non-stop. Osobne si myslím, že nie je ani tak problém s podchodom, ako s tým, že by musela byť otvorená aj staničná budova.
Čo ja viem, v čase, keď je podchod otvorený, tam individuá nezvyknú kysnúť, aj keď je v staničnej budove niekoľko pofidérnych bufetov. Skôr je to klasická slovenská predposratosť.
Ja to neobhajujem, len uvažujem nad motívom, že najprv za veľa peňazí postavíme podchod a potom ho zavrieme...
Podchody, výklenky a tmavé kúty priťahujú rôzne individuá a jediné riešenie je tam dať ostrahu 24/7. Ale možno by pomohlo namaľovať na zem také tie žlté kruhy
A Petržalka to tiež odmieta otvoriť? Lebo čo si posledne pamätám, tak samospráva žiadala aby podchod bol nonstop a ŽSR to odmietali. Ale je pravda že to bol stav možno aj 10 rokov dozadu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david11