Do Marcheggu sa jazdí posledným vlakom z Viedne o pol hodinu skôr ako spodom.
Takže síce by to mimo výluk vyšlo na 1:30 rozjazd, ale zas iní by sa nepptešili.
Nadchod na Predmestí je po nástupište v správe ŽSR a ďalej v správe N.Mesta. čiže zametá sa iba časť po nástupištie.. Pokračovanie si žije svojim životom a postupne hrdzavie pre kvantum soli čo sa tam v zime dáva.. takto si tu žijeme v BA..
Ono hlavne by prednostne mali nočné či posledné vlaky z Viedne jazdiť na Hlavnú stanicu, kde je rozjazd nočákov do celého mesta. Teraz ak nebývam v Petržalke trvá cesta domov s mhd rovnako ako celá cesta z Viedne.
Problém vidím (teda ŽSR), iba v otvorenej stanici cez noc.. Škoda, že nemá "výlez" aj mimo staničnú budovu.. Aj hlavnú zatvárajú na noc.. čiže ak mešká posledné EC z Prahy a zdrhnú nočáky smer ZA či ZV tak nie je, kde čakať..
No ja som sa chytil tvrdenia "ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto", ktoré pravdivé nie je.
Tu sa musia dohodnúť obaja, ŽSR aj MČ, lebo petržalská časť sama fungovať nevie a časť patriacu ŽSR nemá zmysel mať otvorenú non-stop. Osobne si myslím, že nie je ani tak problém s podchodom, ako s tým, že by musela byť otvorená aj staničná budova.
Čo ja viem, v čase, keď je podchod otvorený, tam individuá nezvyknú kysnúť, aj keď je v staničnej budove niekoľko pofidérnych bufetov. Skôr je to klasická slovenská predposratosť.
Ja to neobhajujem, len uvažujem nad motívom, že najprv za veľa peňazí postavíme podchod a potom ho zavrieme...
Podchody, výklenky a tmavé kúty priťahujú rôzne individuá a jediné riešenie je tam dať ostrahu 24/7. Ale možno by pomohlo namaľovať na zem také tie žlté kruhy
A Petržalka to tiež odmieta otvoriť? Lebo čo si posledne pamätám, tak samospráva žiadala aby podchod bol nonstop a ŽSR to odmietali. Ale je pravda že to bol stav možno aj 10 rokov dozadu.
To je také, nazvime to - moderné, hodiť vinu na projektanta, pričom vedia, že je viazaný mlčanlivosťou. Som si istý, že u projektanta nie sú hlupáci a nežerú seno a že za to dlhé obdobie, počas ktorého sa dokumentácia pripravovala, majú stovky mailov a zápisov z komunikácie, kde sú požiadavky mesta jasne definované.
A napriek veľkej prezamestnanosti si myslím, že táto veta z článku je veľmi výstižná: "V kontexte iných veľkých dopravných projektov mesta, kde sa tiež objavujú pravidelné komplikácie, sa zdá, že Hlavné mesto má skutočne určité nedostatky v projektovom manažmente aj riadení niektorých zámerov."
Až na taký malý detail. Časť podchodu od 2. nástupišťa po Panónsku stavala (a je jej vlastníkom) MČ Petržalka. ŽSR ho majú v správe, nakoľko je pokračovaním ich časti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk