Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: sorka #247882:
65km/h premavkova.
75km/h konstrucna.
Nevie niekto kolko má max. rýchlosť škoda 30T ?🙂
Reply on: david11 #247878:
Do Marcheggu sa jazdí posledným vlakom z Viedne o pol hodinu skôr ako spodom.
Takže síce by to mimo výluk vyšlo na 1:30 rozjazd, ale zas iní by sa nepptešili.
Reply on: Valec #247862:
Nadchod na Predmestí je po nástupište v správe ŽSR a ďalej v správe N.Mesta. čiže zametá sa iba časť po nástupištie.. Pokračovanie si žije svojim životom a postupne hrdzavie pre kvantum soli čo sa tam v zime dáva.. takto si tu žijeme v BA..
Reply on: david11 #247878:
Tak to by bolo fajn, ale ako som písal vedľa, to pri mentalite ministerstva dopravy nenastane.
Reply on: 810zssk #247877:
Ono hlavne by prednostne mali nočné či posledné vlaky z Viedne jazdiť na Hlavnú stanicu, kde je rozjazd nočákov do celého mesta. Teraz ak nebývam v Petržalke trvá cesta domov s mhd rovnako ako celá cesta z Viedne.
Reply on: david11 #247876:
Ja v tom problém nevidím, kopa staníc po celej Európe je otvorená nonstop a svet sa kvôli tomu nezrútil.
Reply on: 810zssk #247874:
Problém vidím (teda ŽSR), iba v otvorenej stanici cez noc.. Škoda, že nemá "výlez" aj mimo staničnú budovu.. Aj hlavnú zatvárajú na noc.. čiže ak mešká posledné EC z Prahy a zdrhnú nočáky smer ZA či ZV tak nie je, kde čakať..
Reply on: david11 #247872:
Však buď, ja len poukazujem že N93kou by si doma nebol o nič skôr ako tou "motajúcou sa" N80.
Reply on: Valec #247871:
Práve preto sa pýtam či je Petržalka proti. Lebo ak nie (a naposledy keď som tému sledoval nebola), tak platí čo som písal že problém leží u ŽSR.
Reply on: 810zssk #247860:
Pokiaľ sa ten nočák domoce na hlavnú tak taxanom som dávno doma..
Reply on: 810zssk #247864:
No ja som sa chytil tvrdenia "ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto", ktoré pravdivé nie je.
Tu sa musia dohodnúť obaja, ŽSR aj MČ, lebo petržalská časť sama fungovať nevie a časť patriacu ŽSR nemá zmysel mať otvorenú non-stop. Osobne si myslím, že nie je ani tak problém s podchodom, ako s tým, že by musela byť otvorená aj staničná budova.
Reply on: andy27 #247867:
Čo ja viem, v čase, keď je podchod otvorený, tam individuá nezvyknú kysnúť, aj keď je v staničnej budove niekoľko pofidérnych bufetov. Skôr je to klasická slovenská predposratosť.
Reply on: zakaznik #247868:
Železnice majú obrovský finančný, technický a personálny problém. Cudzie spoločnosti nás už kvôli stavu koľají obchádzajú, ak môžu.
Reply on: andy27 #247867:
Tak samozrejme každá stanica ŽSSR musí mať aspoň jednu nalieváreň alkoholu vo svojich priestoroch.

Predpokladám, že stráženie podchodu by nemalo byť náročnejšie ako stráženie vlakov, aj osobných zahraničného dopravcu.
Reply on: 810zssk #247866:
Ja to neobhajujem, len uvažujem nad motívom, že najprv za veľa peňazí postavíme podchod a potom ho zavrieme...
Podchody, výklenky a tmavé kúty priťahujú rôzne individuá a jediné riešenie je tam dať ostrahu 24/7. Ale možno by pomohlo namaľovať na zem také tie žlté kruhy 😃 😃 😃
Reply on: andy27 #247865:
Lebo nútiť ľudí chodiť dlhou oblukou výrazne zvýši ich bezpečnosť. Okej.
Reply on: 810zssk #247864:
Tipujem že to je zavreté, lebo tam mali problém s bezpečnosťou a asociálmi. Alebo sa mýlim?
Reply on: Valec #247862:
A Petržalka to tiež odmieta otvoriť? Lebo čo si posledne pamätám, tak samospráva žiadala aby podchod bol nonstop a ŽSR to odmietali. Ale je pravda že to bol stav možno aj 10 rokov dozadu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.