Možno by sa mali na BIDke zamerať skôr na to, aké systémové opatrenia a kontroly robí dopravca, než na riešenie jednotlivých sťažností. Nechce sa mi veriť, že to aj tam majú na háku.
Ak sa vyskytne sťažnosť na vodiča, tak by malo logiku kontrolovať komplet dáta z palubáku u konkrétneho vodiča. Lebo nie každé porušenie končí sťažnosťou cestujúceho. Sú aj zamestnanci, čo porušujú pravidlá vedome a spoliehajú sa na to, že konzekvencie nastanú len občas... A to sa im oplatí.
Lenže aj u DPB sa objavujú vodiči z Arrivy alebo z iných SAD, kde nebola vnútorná kontrola, čiže nečudujme sa ani u DPB.
Inak predvčerom v Senci dva autobusy zašli do zastávky, a ďalšie dva medzitým ich obišli (640 a 645). Ďalší spoj o dve hodiny. Niekoľkokrát som už písal kvôli tomu do Arrivy, na BID, a furt sa to deje.
Zamestnanci ŽSR sú povinní podchod po príchode posledného vlaku otvoriť a umožniť cestujúcim prechod na zastávku N93. Zatiaľ som sa nestretol s tým, že by to neurobili (a išiel som tým vlakom neraz), ale ak to naozaj neurobili, treba napísať sťažnosť s uvedením dátumu ich 100 % akcionárovi a ten už zjedná nápravu.
Ja teda najazdím z Viedne posledným vlakom do Petržalky často. Ale keď by to tam mali taxikári lobbnuté, tak by to nevyzeralo inak, ako to vyzerá.
Prestoj kvôli čiernym pasažierom v Brück an der Leitha, príchod k stanici okolo druhej, čakanie vlaku pred stanicou, príchod k nástupišťu cca 02:07 a zavretý východ k N93.
To nie je poľahčujúca okolnosť pre vodiča DPB. Arriva trpiaca nedostatkom personálu nazvliekala z celého Slovenska kde-koho, poriadne ich nezaškolila, nekontroluje a tak to aj vyzerá. Niektorí vodiči ani len nevedia, kde majú zastávky. Raz sme chceli (asi 4 cestujúci) nastúpiť do autobusu linky 531 na východiskovej zastávke Námestie A. Hlinku v Rači. Pár minút po pravidelnom odchode sa dorútil autobus linky 531, ktorý prešiel okolo zastávky bez zastavenia. Keďže kvôli dopravnej situácii musel o pár metrov aj tak zastaviť, dobehli sme ho (ďalší mal ísť o hodinu) a po gestách, aby vodič otvoril dvere, ich naozaj otvoril a osopil sa na cestujúcich s naozaj slušne formulovanou otázkou "Čo chcete?". Oznámil som mu, že by sme radi nastúpili a nezastavil na nástupnej zastávke. Na to reagoval, že poďte, ale posledný raz, tam nie je zastávka, tam sa len chodíme otáčať, zastávka je dole. Na moju otázku, prečo je tam podľa neho označník a cestovný poriadok, keď tam nie je zastávka, zareagoval tým, že si nasadil slnečné okuliare a tváril sa ako najväčší frajer z JRD s Liaz-kou plnou cementu.
V cykle sa pokračovať nedá, mohli by vznikať kolízne situácie. Sú definované miesta v signálnom pláne, kde môže cyklus začínať. Inak by sa muselo ísť cez Allesrot.
A zruší sa konečne to pravidlo, že po pustení preferovaného smeru sa nepokračuje v cykle, ale ide celá postupnosť odznova? Minule na Farského takto 2x prišla elina tesne pred chodeckou zelenou cez Bosákovu, z Jantárovej na Bosákovu boli medzičasom dve zelené, a pre chodcov stále ani jedna. (Stlačené bolo.)
Odbočka Tesco Lamač - nie je možná preferencia bez modernizácie CDS.
Križovatka Lamačská - Harmincova nie je možná preferencia bez modernizácie CDS.
Harmincova - Polianky, Harmincova - Lipského a Harmincova - chodecký budú v preferencii.
Harmincova - Sch. Trnavského smer Záluhy zelená doplnková šípka, funguje to pekne, smer Harmincova preferencia, funguje to pekne.
Sch. Trnavského - Alexyho - modernizácia CDS ak sa podarí, tak v roku 2024.
Saratovská - chodecký - nie je možná preferencia bez modernizácie CDS, chodec vylúčený vo vlne v trase 84 smer mesto.
Saratovská - Repašského - smer mesto preferencia + doplnková zelená šípka, smer Žatevná preferencia. Križovatka v poslednej dobe vykazuje poruchy, na odstránení poruchy sa pracuje. V bezporuchovom stave križovatka funguje pekne.
Chcel by som sa spýtat, či niekto nevie, ako dlho majú 15TrM ostať v běžnej premávke (44).. Či sa náhodou neplánuje zrušit aj večernú/nočnú premávku 15TrM... Dakujem
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
Ak sa vyskytne sťažnosť na vodiča, tak by malo logiku kontrolovať komplet dáta z palubáku u konkrétneho vodiča. Lebo nie každé porušenie končí sťažnosťou cestujúceho. Sú aj zamestnanci, čo porušujú pravidlá vedome a spoliehajú sa na to, že konzekvencie nastanú len občas... A to sa im oplatí.