Tieto závery máš nepochybne podložené detailnou anál lízou. Ja ale vidím, že hejterom týpu zákazník sa darí kvalitu diskusného fóra tiež niekam smerovať.
No to je predsa jednoduché.
je treba vydeliť
- stupeň korupcie s politickým vedením a
- rýchlosť slimáka /vyspelosť stavebných firiem / so záujmom o ekonomický rast Slovenska.
No a už sú učitelia zúfalí. Všetci stále iba prepadávajú v tejto škole života a oni zas nemajú odmeny.
Vzhľadom na to, že sa za ostatné 3 roky podarilo zlepencu nasmerovať štát rovno do bankrotu, je tento projekt na najbližších 30 rokov úplne mimo reality.
Dnes by to bol druhý najdlhší dvojrúrový* cestný tunel v Európe.
[*opravené]
doprava v severnej polovici mesta v trase zapad <-> vychod ktora aspon podla mojho odhadu nie je uplne mala Ti tranzituje v sucasnosti cez mesto (pretoze je to vyrazne kratsie ako oblukom po obchvate cez petrzalku a aj ked to je v meste upchate tak vdaka vyrazne mensej vzdialenosti je to takmer vzdy aj rychlejsie).... ak tento v podstate zbytocny tranzit chces dostat mimo mesto, tak potrebujes nejak prekonat hreben karpat.... v tej chvili ako bude aspon jeden z danych tunelov, uvidis vyrazny rozdiel v zatazeni napriklad takej sancovej, jaskovho radu a pod.....
Takto
Pomôže hlavne križovatka D1/D4 ktorá sa stavia a odkloní tranzitný dopravu z Prístavného mosta.
Každá cesta pomôže lebo cez mesto chodí veľmi veľa áut. Tunel Karpaty je reálnejší ako severná tangenta, a ak sa budú robiť tak eopatrenia ako na nábreží teraz tak bude potrebných viacero alternatívnych rýchlych spojení ktoré ponúka Einsteinova momentálne iba.
Ahojte, všimol som si, že sa tu z času na čas v diskusiách objaví zmienka o D4 a tuneli Karpaty. Zjavne sú tu viacerí "nainfikovaní" názorom, že ten tunel veľmi pomôže vnútromestskej doprave v BA. Ale je mi záhadou, že na základe čoho si to myslíte. Videl tu niekto aktuálne plánovanú trasu toho tunela? Ďalšou záhadou pre mňa je, že ako si tu môže niekto, kto pozná slovenské reálne, myslieť, že okrem tunela Karpaty (ak sa niekedy vôbec v nejakej trase bude stavať) sa bude stavať ešte aj nejaká severná tangenta a ešte k tomu vedená tunelom. Zatiaľ sa mi zdá, že odpoveďou na obe tieto záhady je buď prílišná naivita alebo neznalosť. Možno ale ja o niečom neviem a ten tunel fakt pomôže a potom "sa postaví" ešte aj tangenta.
V Bratislave nemôžem ísť z bicyklom do prázdnej električky cez prázdniny lebo je 14:00. Vo Warszawe môžem ísť kedykoľvek ak je prázdna a 20min lístok (študent) stojí 0.35€. A potom že prečo všetci chodia autami
Pamätám si ako sa nedávno v dispečerskom fóre písalo o otokare v ktorom išla klíma a vetraky boli otvorené (niečo v zmysle že to musel byť vodič a cestujúci si sami ťažko otvoria vetrák) Nuž, práve cestujem v otokare 3332 a jeden postarší pán sa vyštveral hore a sám si otvoril vetrák. Počas jazdy. Všetko sa dá keď sa chce
Sú to v podstate normálne linky určené len pre vodičov, ktoré jazdia spravidla pre začiatkom/po skončení zmien v noci.
SL2 - Hl. st. - Vozovňa Trnávka a JD (skoro ku každému rozjazdu nočákov)
SL3 -Hl. st. - Vozovňa Krasňany (skoro ku každému rozjazdu nočákov)
SL4 - okruh po Petržalke z Ovsišťa cca po trase 68 do Vozovne Petržalka (1 spoj ráno)
SL5 - Vozovňa JD - Žabí majer, ráno robí aj jeden spoj na Pánty (cca každých 30 minút ráno a večer)
SL6 - okruh z VJD po Tomášikovej a Gagarinovej do VJD (ráno a večer robí opačný okruh cca každých 30 minút).
Sú aj ďalšie služobné spoje, napr. o nočáky idú o 04:30 rôznymi trasami z Hl. st. do vozovne, N99 robí spoj o cca 01:15 z Depa Petržalka na Hl. st., SL2 a SL3 robia počas noci aj rôzne okruhy (SL3 cez Petržalku,...), N56 vozí vodičov medzi JD a Krasňanmi a pod.
zakaznik
Dnes by to bol druhý najdlhší dvojrúrový* cestný tunel v Európe.
[*opravené]