Reply on: Stenly #247482:
TaktoPomôže hlavne križovatka D1/D4 ktorá sa stavia a odkloní tranzitný dopravu z Prístavného mosta.
Každá cesta pomôže lebo cez mesto chodí veľmi veľa áut. Tunel Karpaty je reálnejší ako severná tangenta, a ak sa budú robiť tak eopatrenia ako na nábreží teraz tak bude potrebných viacero alternatívnych rýchlych spojení ktoré ponúka Einsteinova momentálne iba.
Urbanway 2423
SL2 - Hl. st. - Vozovňa Trnávka a JD (skoro ku každému rozjazdu nočákov)
SL3 -Hl. st. - Vozovňa Krasňany (skoro ku každému rozjazdu nočákov)
SL4 - okruh po Petržalke z Ovsišťa cca po trase 68 do Vozovne Petržalka (1 spoj ráno)
SL5 - Vozovňa JD - Žabí majer, ráno robí aj jeden spoj na Pánty (cca každých 30 minút ráno a večer)
SL6 - okruh z VJD po Tomášikovej a Gagarinovej do VJD (ráno a večer robí opačný okruh cca každých 30 minút).
Sú aj ďalšie služobné spoje, napr. o nočáky idú o 04:30 rôznymi trasami z Hl. st. do vozovne, N99 robí spoj o cca 01:15 z Depa Petržalka na Hl. st., SL2 a SL3 robia počas noci aj rôzne okruhy (SL3 cez Petržalku,...), N56 vozí vodičov medzi JD a Krasňanmi a pod.