Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #247213:
Celé Mlynské nivy sú jeden obrovský fail pokiaľ ide o dopravné riešenie a jeho bezpečnosť. Pravý vjazd do garáže medzi zastávkami Košická a Autobusová stanica je brutálne nehodové miesto, kde vodiči áut odbočujú do garáže z pravého jazdného pruhu priamo pred v buspruhu idúce trolejbusy a autobusy. Buspruh pred križovatkou s Košickou je tak zalomený a úzky, že sa doň nezmestíš, ak sú vedľajšie jazdné pruhy obsadené autami. Výjazdy z podzemných garáží pravidelne cez štyri jazdné pruhy, tam sú tiež denne kolízne situácie.
Reply on: ceres #247210:
Nie je to o tom, dopravným značením to neopravíš - geometria nevychádza.
Reply on: 3pa3ck3 #247209:
Ľavý priamy s pravým odbočovacím
Reply on: Solider #247208:
No ale ak tie pruhy kolidujú, tak to nie je OK s bezpečnosťou.
Reply on: Thomas55 #247211:
Po dodaní nových trolejbusov TNS12 sa uvažuje o spojení 41 so 44, takže ak sa tieto dve linky spoja tak áno, dovtedy tam budú jazdiť len začínajúce/končiace 71 a 72.
Chcel by som sa spytat, ci bude niekdy opatovne obnovena pravidelna prevadzka trolejbusov na trati Hrobonova - Prokopa Velkeho - Voz. Hrobonova... ? Dakujem
Reply on: 3pa3ck3 #247209:
Predpokladám, že pravý doľavaodbočovací s ľavým priamym. Ale mne to beztak hlava neberie - keď sa tam zmestia štyri pruhy pred svetlami, prečo sa zrazu nezmestia v samotnej križovatke? Nie je to "len" o tom, že autá idúce v ľavom krajnom odbočovacom pruhu idú príliš naširoko - a autá v ľavom priamom to isté? Teda stačilo by upraviť vodorovné značenie tak, aby viedlo autá najmä v tomto kolíznom smere, a nekresliť tam vodiace pruhy pre ostatné vetvy, kde problém nemám veľmi prečo nastať?
Reply on: S499.1023 #247207:
A ktoré pruhy by si vlastne chcel spájať?
Reply on: S499.1023 #247207:
Nie je to práve kvôli tomu, že samostatný jazdný pruh má vyššiu priepustnosť ako 1 širší pruh?
Reply on: 3pa3ck3 #247206:
Neviem, či sa to môže použiť aj pri dvoch odbočovacích pruhoch (nemal som čas na detailné štúdium) ale pokiaľ áno, prečo to tu neaplikovali?
Reply on: S499.1023 #247205:
Pozri kapitolu 4.6.4 v TP 118
Reply on: Ecomat #247201:
Takéto https://mapy.cz/s/becacolezo "jedenapolpruhy" slovenská legislatíva nepozná?
Neviete náhodou, či sú nejaké plány pridať live odchody do BA Google máp?
Reply on: Ecomat #247201:
A znovu budú 3.
Nemohla by sa niekde za tou križovatkou (napr. tam, kde bola dočasná zastávka, alebo za križovatkou s 29. augusta) zriadiť zastávka pre N61 (a N72) v smere do centra? AS je od Dunajskej dosť ďaleko a pritom by sa tam dala na viacerých miestach zriadiť zastávka.
Reply on: Ma178rek #247200:
sú tam 4 pruhy , predtým boli 3
Reply on: Ecomat #247199:
No popravde moc sa smerové pomery nezmenili oproti starej križovatke či sa mýlim???
Reply on: Ma178rek #247196:
tá križovatka je v tom smere kolízna odkedy ju prerobili, nerozumiem tomu ako také niečo mohlo prejsť schvalovaním aj realizáciou ..
Reply on: Ma178rek #247196:
Je tam kvôli policajtom o jeden pruh naviac, pravý odbočovací pruh a ľavý priamy jazdný pruh sa v križovatke stretávajú. Býva tam dosť nehôd, keď sa autá tlačia na odbočujúce autobusy.
Reply on: Ma178rek #247196:
Ano, je to preto, tam sa to inak neda.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.