Schválne, spočítaj si koľko stojí denná premávka po dobu napr. pol roka a za tú cenu by si nielen že mal historickú 14Tr, ale aj spojazdnený Orelikon a rozbehnutú rekonštrukciu Studánky. Momentálne, a to už dlhšie, historičáky stoja. Neviem o tom že by sa nejaká historická 14Tr vôbec robila. Nerobí sa nič, všetko stojí. A už pár mesiacov.
Ako vidím, faktická likvidácia vnútromestskej príležitostnej dopravy zakázaním prepravy stojacich cestujúcich tam zostala (§18, ods. 3)
Čiže po novom, ak sa nejaká škola rozhodne ísť hromadne do kina, poradím im, aby si vybrali nejaký spoj z CP. Ostatní cestujúci, ktorí sa doň nezmestia, si ochotne počkajú na ďalší...
Bol tam za nimi niekto z DPB aby im to vysvetlil? Nie, sú príliš vyťažení hľadaním ospravedlnení prečo popri drakonickom zvyšovaní cestovného lejú peniaze do 14Tr.
Ak má DPB na denno-dennú prevádzku historických vozidiel, má aj na prevádzku 39.
" Už tým, že z tejto trasy presuniete 61 a stratia obyvatelia priame spojenie ďalej do mesta a na stanicu po tejto trase..."
63 ide v úplne indentickej trase, akurát zastaví Pod stanicou, a oni si to idú dať poslancom rozhodovať.
Ak by to niekoho zaujímalo, zákon o VOD prešiel (jednohlasne) výbormi a v najbližších dňoch bude prerokovaný a schvaľovaný v druhom a treťom čítaní v NR SR.
Na Ústavnoprávnom výbore boli zároveň schválené pozmeňujúce návrhy poslancov (ktoré im posunulo ministerstvo), ktoré precizuje vyhodnotenie MPK.
Tá 66tka, to ju rovno môžu zrušiť s touto trasou. Väčšina pôjde radšej peši na Gagarinovu/Mierovú na iné linky a využívať ju budú len starší ľudia a ľudia bez auta z okolia Syslej a Domkárskej. Bude dosť chýbať prestup na 50 na Maxa Hella. Aspoň nech ju dajú okruhom Domkárska-Mierová-Hraničná-Prievozská-Bajkalská-Ružinovská-Tomášikova-Prievoz. Na Ružinovskej prestup na električky a hlavne na L50. Ked odfajčili Drieňovú, aspoň peši z Ružinovskej sa bude dať dostať do oblasti Drieňovej, kedže ani tak by zo 66 na 78 prestup nikde nebol.
P.S.: Značka Prejazd zakázaný je od 1. 4. 2020 zrušená (platí zásada, že regulačné značky musia byť zrozumiteľné pre všetkých, a preto sa môžu používať iba so symbolmi, nie s textom)
na MaxHella mozu tak maximalne dat prejazd zakazany (pre iad), ale uplne vylucenie si tam predstavit neviem vzhladom na to ze jednotlive ulicky v ruzinove su obvykle (a aj tu) neprejazdne/pristupne (vozidlom) len z jedneho konca....
No neviem, ocividne je to skolsky spoj (rano do Stupavy, poobede naspat do Marianky), takze detmi by to mohlo byt vyuzivane. Len tomu bude treba spravit propagaciu medzi rodicmi, ze uz nemusia robit detom kazdodenne skolske taxi. Dajme tomu tentokrat sancu
Dosť by ma zaujímalo koľkokrát za môj život ešte znovu zrušia a znovu zavedú priamu linku Marianka - Stupava. To je už totálny evergreen, každý jeden krát sa preukáže že to absolútne nie je potrebné, ale vždy si to po pár rokoch niekto vypodpisuje, tak sa to zavedie znova a zas sa ukáže že reálne tým "nikto" nechodí.
Otázka je aj to, či by v takomto prípade zachádzala 78 na Astronomickú alebo prestup na električku by bol na Líščích nivách, resp. Trnavskom mýte (podľa smeru jazdy). Ale aj tak by kĺbaky mali problém na oboch koncoch ulice Maximiliána Hella)
810zssk
Ak má DPB na denno-dennú prevádzku historických vozidiel, má aj na prevádzku 39.