Reply on: 810zssk #246926:
No neviem, ocividne je to skolsky spoj (rano do Stupavy, poobede naspat do Marianky), takze detmi by to mohlo byt vyuzivane. Len tomu bude treba spravit propagaciu medzi rodicmi, ze uz nemusia robit detom kazdodenne skolske taxi. Dajme tomu tentokrat sancu
Ike
Napr. pri 4ke sme to robili tak, že "nemý" cieľ mala od Dúbravky po Trnavské mýto, potom nasledoval "hlásiaci" cieľ, ktorý sa znova prepol do režimu nemého za Kuchajdou. Teda na 4ku bolo treba pri bežnej trase 5 cieľov: Dúbravka, nemé NM, hlásiace NM, nemé ZP, hlásiace ZP.
To programovacie prostredie je veľmi neintuitívne a toto programovanie cieľov je vzhľadom na čas celkom masaker, veľa činností vyžaduje množstvo manuálneho klikania a teda pravdepodobnosť chyby je extrémne vysoká a zaberie dosť podstatnú časť prípravy grafikonu. Preto sa eliminovalo tam, kde to nie je potrebné. A všeobecný úzus bol taký, že ak mala linka skrátené spoje po konečnú, z ktorej je v prípade omylu bezproblémový presun na nástupište neskráteného spoja, tak sa nehlásilo (napr. ak by vybrané spoje linky 7 boli skrátené po Gaštanový hájik - prinajhoršom vodič vyhodí cestujúceho na zastávku, na ktorej nastúpi na spoj do Rače), hlásilo sa len tam, kde by prevezenie mohlo byť problém (4, 21).
Ale je pravda, že niektoré hlásenia sú otravné. Napr. dojazd 47, pri ktorom sa skôr prikláňam k tomu, aby sa nehlásil vôbec, lebo spoj vykoná celú trasu originálnej linky a až potom ide do vozovne.