Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #246799:
Prípadne toho kto mal postaviť križovatku D1xD4. Celý tranzit pôjde ešte min. 3 roky cez Prístavný most.
Reply on: Zlatka3 #246778:
Sú za tým zápchy na Prístavom moste, skús apelovať na verejnosť, aby nejazdili autom!
Ranný zážitok v Senci s Arrivou: jeden vodič nahnevano nadáva na AS druhému, nech uhne z nástupišťa. Totiž pristavená 539 má odchod v 34. minúte, ale stojaca 645 v 37., a majú spoločné nástupište (dimenzovane pre jeden autobus). Stačilo trochu vycúvať a ísť preč inou cestou. 😀

Potom my sme pribrzdili na nacestnej zastávke smer železničná stanica, ale cestujúca neprejavila za 1 sekundu - v momente pohľadu vodiča na ňu záujem nastúpiť (keďže čakala na ktorúkoľvek linku idúcu na stanicu v tom čase, a je ich niekoľko, nemá favorita a klikala si app lístok v mobile), tak išiel ďalej. Darmo utekala za nami.

Už 10 rokov a nami IDS BK, a akoby sa nič nezmenilo v premávke.
MČ Vrakuňa na Facebooku:

❗️ Čiastočne zmeny liniek 720, 730 a 740 od 4.9.2023 ❗️
Podrobný popis zmien:
1. zavádza sa linka 710 s intervalom 30 minút v špičke (60 minút počas školských prázdnin) a 120 minút v sedle a vo voľné dni s trasou Astronomická - Šípová - Píniová - Ráztočná - Most pri Bratislave - Malinovo - Tomášov - Vlky
2. linka 720 bude premávať po nezmenenej trase z AS Nivy s intervalom 20 minút v rannej špičke a 30 minút v poobednej špičke, rušia sa dva sedlové spoje s minimálnou obsadenosťou
3. linka 730 bude premávať s nezmeneným intervalom a s upravenou trasou Astronomická - Šípová - Píniová - Ráztočná - Most pri Bratislave - Štvrtok na Ostrove - Čakany - Zlaté Klasy
4. linka 740 bude premávať po nezmenenej trase z AS Nivy s intervalom 20 minút v rannej špičke, 30 minút v poobednej špičke a 60 minút v sedle a počas voľných dní
Zhrnutie:
1. pre obyvateľov pozdĺž Ráztočnej ul. sa vytvorí nové priame spojenie na konečnú električkovej linky 9 (Astronomická) v intervale 20 minút v špičke (30 minút počas školských prázdnin) a 60 minút v sedle a počas voľných dní - preklad liniek 710 a 730
2. pre obyvateľov pozdĺž Podunajskej ul. sa upraví interval spojov na 10 minút v rannej špičke, 15 minút v poobednej špičke a 60 minút v sedle a počas voľných dní s nezmenenou trasou po Svornosti, Gagarinovej a Prievozskej na AS Nivy
Reply on: S499.1023 #246787:
Tak to zas nie, prežijeme, len je to "otrava."
Reply on: upravovač fotiek #246792:
Videl a nenachadzaju sa. 😂
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #246786:
Mne sa raz stalo, že závory sa dvihli, ale červené svetlo ešte blikalo. Vodič oproti už vyštartoval, za mnou už bol nervózny (ale netrúbil). Ja som čakal kým červené blikanie dobliká. Miesto toho sa znovu začali spúšťať závory. Oproti prešli tri autá (viac ich tam nebolo, neviem či by ďalší boli rovnako tupí a išli na červenú). Bolo to na trojkoľajnom priecestí a vlak prišiel z opačnej strany po inej koľaji. Vodič v aute za mnou netrúbil a po tom, čo závory znovu klesli, sa viditeľne ukľudnil.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Solider #246782:
Našťastie!
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Petto #246780:
A tie výkresy si videl? Nachádzajú sa teraz s nami v tejto miestnosti?
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: FFF13 #246776:
Ak ti na posilu stačí kapacita sólo vozu, tak to nemusí byť tramvaj.
Reply on: Vladimír #246777:
Také slovenské.
Reply on: Zlatka3 #246778:
Ja nič riešiť nebudem.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: N/A #246767:
Skôr než "krátke" verzie Škodoviek to vidím na ich "dlhšie" verzie. Cca. 53 metrov.
Reply on: N/A #246773:
Ak by sa aj objednávali kratšie vozidlá, bude to na báze tých škodoviek a nie ČKD. Takže máš najvyšší čas začať uvažovať nad zmenou zamestnávateľa - buď Liberec alebo ex-ZSSR.
Reply on: N/A #246764:
Ja v ČR žijem a riziku trúbenia sa vystavujem, ba si rád s trúbiacim podiskutujem na tému jeho znalosti predpisov o cestnej premávke.
To je v princípe to isté, ako na železničnom priecestí - vlak prešiel, šranky sa práve začínajú otvárať, červené ešte blikajú a on už trúbi. Tak vypnem motor, odpútam sa, vystúpim, zamknem auto a idem sa ho spýtať, či niečo potrebuje.
Reply on: shaggy #246783:
Niekedy sa to naozaj dá ťažko odhadnúť, či v križovatke nezostaneš stáť. To by si musel vždy zostať stáť pred križovatkou a vojsť do nej až vtedy, keď jasne vidíš, že za ňou máš miesto.

Okrem toho sú miesta, kde keď sa do križovatky nenatlačíš, budeš tam stáť do súdneho dňa, pretože sa tam medzitým natlačia autá z iných smerov.
Reply on: Vladimír #246777:
Mňa hlavne prekvapujú tie vyjadrenia, že "takúto značku by bolo potrebné osadiť aj...". Ak niekto nerešpektuje to, že nemá vchádzať do križovatky, ak ju nemôže opustiť a pritom je to vo vyhláške, zrazu to začne rešpektovať, lebo značka? A ešte k tomu nezrozumiteľná značka, ktorá dáva význam, až keď si prečítaš text v spodnej časti (ak to stihneš).
Veď to je obyčajné plytvanie peniazmi.
Ja napríklad nikdy nevchádzam do križovatky, ak vidím, že ju neopustím. Lenže sa aj mne párkrát stalo, že v úsekoch, kade pravidelne nejazdím, som bol asi tretie auto na semafóroch, naskočila zelená, rozbehli sme sa a zrazu sme zostali stáť. Nemal som šancu vidieť, či je predo mnou zápcha (rovná cesta + veľké SUV predo mnou), tak som proste išiel.
Reply on: N/A #246767:
Nie, budú už len dlhších rozmerov.
Reply on: Zlatka3 #246778:
Možno by za zváženie stála okružná jazda s linkou 99 miesto čakania na večne meškajúcu L98. 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.