Hlavne Dubravku odrezu teraz od Tesca Lamac ak sa L20 skrati po Podvornice,preto by mala ostat aspon polovica spojov k Tescu.
Alebo sa budu vozit ludia dookola cez Bory a Lamac
Strme vrsky tipujem obnovenie zachadzok vybranych spojov L37.
Podla mna miesto na dalsie 12m vozidlo na prestavky na Patronke je. Pri najhorsom preco by tam nemohol byt 1 striedac? Pripadne mat prestavky v Dubravke.
Áno, linka 30 by mala lepšie prestupy na Patrónke. Otázka je, či je tam dosť miesta aby prestávkovala. Neviem ako by to bolo s potrebou vodičov/vozidiel, ak by sa predĺžila, alternatvíne, ak by si to nevyžadovalo vodiča a voz naviac, by mohla ísť na Červený most (prestup na Mokrohájskej).
Obsluhovať Strmé vŕšky regiobusom? A čo na to BID?
3. 30 mala ísť aspoň po Patrónku, pretože takto sa z nej bude celkom zle prestupovať, keďže na Patrónke stojí oveľa viac spojov ako na ŽST Lamač/Vrančovičovej.
4. 36 by sa mohla nahradiť odklonením niektorého regiobusu (napr. 215) na Strmé vŕšky, prípadne k Nemocnici Bory (možno by sa aj niečo ušetrilo oproti jazde na Patrónku). Ak by to bola 215, tak by mohla ísť aj cez Záhorskú a Trstínsku.
Môj názor, ako občasného využívateľa služieb DPB a zároveň devínskonovovešťana:
1. Skrátnie linky 20 po Podvornice je návrat k stavu spred pár rokov, na ktorý som bol zvyknutý. Zanikne prestup na hrane medzi linkami 4 a 20, čo ma neteší, ale je to dočasné, než sa vybuduje električka na Bory. Spraví sa aspoň priechod pre pešiakov aj na opačnej strane nástupnej zastávky Pri kríži pre električky? Interval 15 minút je tiež zlepšenie oproti 20 minútovému.
2. Linka 21 bude premávať cez víkendy v 15 minútovom intervale a všetky spoje pôjdu k VW. Zruší sa súčasný stav "každý 2. spoj po "Pri Sandbergu" (Na hriadkach). Súhlasím. Alternatívne by mohol každý 2. spoj linky 21 končiť na starom obratisku Jána Jonáša (VW1), ale neviem ako to budú vnmať obyvatelia minisídliska pri zastáke Jána Jonáša, ktorá by bola obslhovaná v intervale 30 minút.
3. Nová linka 30, predpokladám, bude zachádzať k Technickému sklu, bude to kvázi "moták" medzi Dúbravkou, Lamačom a Tescom Lamač.
4. Zrušenie linky 36 OK, nahradí sa obsluha Záhorskej predĺžením linky 130, ktorá by tak ku krematóriu iba zachádzala? Je premávka po OC Patrónka dotovaná Kauflandom? Ak nie, tak by som ju poslal cez Polianky na Dúbravskú cestu a linku 35 skrátil do podoby lokálneho motáku medzi obratiskami električiek a trolejbusov v trase Dlhé diely - Borská. Ak je obsluha OC Patrónka hradená Kaufladom (alebo iný dôvod prečo nemôže byť zrušená), ponúknuť im alternatívu predĺženia vybraných spojov linky 43 a linku 130 upraviť ako som písal vyššie.
Ja viem že BT slúchadlá si v móde ale môže vodič za jazdy takto počúvať???
Akože mne to nevadí pokiaľ sa nestane nejaký prúser a má iba 1 slúchadlo ale nestretol som sa ešte s tým
Linka 9 je v pohode, aj v najväčšej špičke ide z KV do mesta poloprázdna (nie vždy, ale dá sa to).
Linka 4 je ako píšeš, nastupujem na Segnerovej, už tam je plná, na Riviére sa naplnī úplne, a na Botanickej sa tam musia natlačiť - najmä počas semestra, mimo neho to väčšinou nebýva až tak hrozné.
Ale suverénne najplnšia jazdila 4ka cez tieto jarné prázdniny. Ráno z KV do mesta, poobede v škodovke opačným smerom, to boli masovky! Ďakujem dpb za prázdninový grafikon (konkrétne L4), aspoň som si osviežil aké to je cestovať telo na telo (pri tej príležitosti som si aspoň pripomenul 80.a 90.roky). Ďakujem ešte raz.
Ja si myslím, že tam musí byť problém v nástupištiach, pretože inak je nevysvetliteľné to, že obratisko tam už asi rok stojí, ale 70 tam stále nezachádza. Snáď nebude to nástupište ďalší nekonečný príbeh po vzore informačných tabúľ na AS...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tiny111223