Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #246512:
ADD3. Linka 70 nejde na zastávku Bajkalská. Ono, kombinácia 70+98 je v pohode, len neviem, či je v čase striedania zmien Slovnaftu v 70 ešte voľná kapacita.
Reply on: Oliver91 #246515:
Pod tými vozňami je výhybka?
v prístave sa zadarilo
20. deň pokuty sa neráta Arrive, čo mi nereaguje na mail o vyvalenom označníku, a teda absentuje akákoľvek informácia na zastávke Senec, Boldocká cesta, pričom podľa zmluvy to má byť do 24 hod. napravené.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/76466-chysta-sa-v-bratislave-zdrazovanie-cestovneho-a-rusenie-niektorych-liniek-mhd

Pre občasných cestujúcich, ako som ja, je to len väčšia motivácia na občasné cesty do mesta využiť automobil.
Reply on: TomJ #246497:
ADD3. To akoze rovnaka trasa ako L70 ? 😁 ADD4. To uz malo byt davno, ak by bol problem s kapacitou v sedle tak prejazdy z L93
Reply on: marek1978 #246493:
12min prosim uz nie. Uplne nekompatibilny interval,ktory sme uz tusim zrusili vsade.
Reply on: david11 #246509:
Sumi sa, ze tam neostane ani jedna z nich 😁. Ale prave ta tretia
Reply on: TomJ #246503:
L94 je dosť využívaná od Blumentálu počas celého dňa. Ak by prišlo k jej zrušeniu ostala by tam iba L31 v intervale 20 min. (jazdíme častejšie ako metro).Budovanie tohto prestupného uzlu by stratilo potom aj zmysel.
Reply on: mirec240 #246488:
Ja zvyknem cestovať párkrát do týždňa a kontrolu stretávam tak raz za mesiac. Väčšinou kontrolujú na AS na konečnej pri výstupe, ale už som ju zažil aj tak, že nastúpili na Brodnej, skontrolovali celý autobus a potom vystúpili na Pažítkovej.
Reply on: Matej138 #246504:
lepšie by som to nenapísal 👍
Reply on: Matej138 #246504:
V čase plánovaného odchodu spoja sa píše v PP, nie v čase príchodu vozidla. Jedno je Anička a druhé vanička.

Nezabúdaj na to, že na zastávke máš vždy zastaviť aj ak ešte nenastal čas odchodu podla CP bezohladu na to či tam sú nejakí cestujúci alebo nie a vyčkať do času odchodu.
Reply on: Matej138 #246504:
Úprimne? To, že cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup je najhoršia vec, čo kedy kto vymyslel.
Neviem síce ako to bolo v spomínanom prípade, ale viackrát sa mi stalo, že keď som potreboval niekde prestúpiť, tak prvý spoj meškal, prišiel zarovno so spojom na ktorý som chcel prestúpiť a ten proste ušiel.
Vtedy keď som tú vetu počul, tak ma išlo roztrhnúť.
Reply on: Dispecer #246498:
Ja nič nemiešam len nezaškodí trošku objektivity... V prvom rade ja netuším z toho komentáre že kde sa nachádzali cestujúci ktorí bežali za autobusom, ak ty to vieš tak ti gratulujem k vešteckým schopnostiam... Druhá vec je, že bez ohľadu na emócie je to porušenie prepravného poriadku keďže cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup, to je proste fakt... To ako by som sa ja v tom prípade zachoval neviem, nepoznám celú tú situáciu a celkom by ma zaujímali podrobnosti, kto ale mieša fakty s emóciami si ty, to tak proste je
Reply on: Cancer #246502:
Mal som predstavu, že by 94 jazdila v čase cca 5:30 - 8:30 a 14:00 - 19:00, pričom toto obmedzenie by sa týkalo prázdnin, cez školský rok by som ich nechal tak ako sú teraz. 93 by jazdila v intervale 6/7,5/7,5/7,5 (po 21 prechod na 10). Pozeral som, že teraz má cez prázdniny 93 celodenných poradí 6 a 94 ich má 4. Po novom by mala 93 celodenných poradí 8 (lebo by sa posilnil sedlový interval) a 94 žiadne. Čiže by sme z dvoch celodenných poradí spravili delené, čím by sme ušetrili dvoch vodičov. Otázne ale je, či by takéto šetrenie stálo za to, že by sa zhoršil interval na spoločnom úseku a zhoršila by sa obsluha Blumentálu (no na druhú stranu by sa zlepšila sedlová obsluha stanice, čo sa môže cez prádzniny, keď je viac turistov, hodiť).
Reply on: TomJ #246497:
Myslíš, že v sedle 7,5 minútový interval na spoločnom úseku 93 a 94 bude stačiť keď len nedávno sa posilňoval zo spoločného 6 (12 na každej linke) na 5 (10 na každej linke)?

Bola by to vôbec úspora keď by sa tým vlastne zlepšil interval na úseku kde ho netreba a zhoršil na úseku kde premávajú obe linky a je tam potrebná vyššia kapacita? A navyše by si tým výrazne zhoršil obsluhu Blumentálu, STU a okolia polikliniky na Mýtnej smerom z Petržalky/do Petržalky.

Linka 94 končí už teraz pomerne skoro, čo si predstavuješ pod zrušením večernej premávky? A teda v tomto čase by nebolo nijaké posilnenie intervalu na linke 93 ako náhrada za nepremávajúcu linku 94?
Reply on: Klepeto #246500:
Pracovníkov ktorí nič nerobia treba mať rozložených po viacerých mestských spoločnostiach a zložkách. Keby všetci boli v doprvnom podniku bolo by to príliš okaté.

Už aj tak v podniku máme takých na administratívnych pozíciách až až...
Čo takto zrušiť MIB a Metro a neškrtať výkony.
Reply on: Mario2375 #246473:
Máš pravdu, nie som vodič, aj keď o tom snívam od malička. Ale existencia možných kolegov tvojho typu ma presviedča, aby som do toho nikdy nešiel, lebo by som sa musel za nich hanbiť. 😉
Reply on: Matej138 #246496:
To, že nastupujúci cestujúci "neďakujú" je jedna vec, nesplnenie si pracovných povinností (zastaviť na zastávke, keď na nej alebo v jej tesnej blízkosti stoja ľudia - viď #246469) je vec druhá. Nemiešajme to prosím.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.