Tak na konkretnej linke asi moc nie ale myslim si ze je dovod preco velke metropoly maju na jeden typ vozidla len od jedneho vyrobcu. Napr. Vieden Autobusy M Benz. Je to lepsie na prevadzku a udrzbu. Vobec sa mi nepacia tieto 4 vozove spekulacie ako urbino 12 hydrogen.
Tipujem ze dostanem palce dole ale zamyslite sa nad tym.
Pri takych 12metrakoch je irelevatne ci ti pride NS12, NB12, ci UWAY12. No pri klbakoch NB18 vs Otokar je uz to mixovanie aspon co sa tyka kapacity vozidla citit dost, hoc oba vozy maju 18,75m . Preto som zastanca vyclenenia liniek pre Otokary . Nemusi to byt na styl letiskovych L61 SU18. Ale aspon primarne vyclenit linky na to a nie zbytocne plytvat s tym L29,75. Na L37 by sa tiez hodila viac NB18 skrz viac sedadiel a jej jemne "medzimestsky" interier.
Toto je niečo iné. BA má trolejbusy vysúťažené od Škodovky s kastľami Solaris resp. SOR. Praha a tie ďalšie mestá to majú naopak. Praha má vysúťažený SOR s výzbrojou Cegelec. A tá výzbroj od Cegelecu totálne mešká. Bratislava by teda tento problém nemala pocítiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023