Lebo je otravné to počúvať po každej zastávke, neinformuje to o ničom, keďže delenie zastávok už neexistuje, a navyše zapĺňanie priestoru zbytočným akustickým smogom spôsobuje že ľudia hlásenia menej vnímajú a potom im trebárs ujde keď im budeme chcieť povedať niečo dôležité
Prečo by to mali vypnúť? Vypli sa už dlhé informačné hlásenia o zavedení.. Stále má veľa ľudí problém stlačiť to tlačidlo a potom sa čudujú, že čo sa deje. Takto majú ešte aspoň poslednú šancu stlačiť dopyt alebo stopku keď to počujú... teda pokiaľ nie je vozidlo rýchlejšie ako hlásenie
Dokedy nás DPB plánuje týrať hláseniami "na znamenie" po každej zastávke na trase? Už sú to dva mesiace čo sa zastávky nedelia na stále a na znamenie, snáď to je dostatočná doba na vypnutie toho hlásenia.
Ono ked sa pozries na fotky v tom clanku, cely ten shitstorm sa spustil kvoli konecnej, kde autobus stoji 5-10 metrov od okien cinziaku. V BA su take napriklad Lamac alebo Tbiliska, kde je vrcanie na volnobeh zakazane uz roky, az na par vynimiek sa dodrziava a nevsimol som si, ze by sa kvoli tomu zrutil svet.
(A samozrejme su tam vykurovane odpocivarne).
Motor nič, ale to trpenie kvôli jednotlivcom - v skutočnosti by mal exitovať balans. Vyvlastňovanie som dal ako príklad.
Diskusia začala tým, že bezdôvodne naštartovaný motor je priestupok a diskusia sa hneď zvrhla do totalizmu, ako keby nikdy žiadny vodič MHD nemal bezdôvodne naštartovaný motor (pripustime, že vychladenie vozidla pred jazdou a trávenie času vodiča vo vozidle, ktoré sa vykuruje, skutočne bezdôvodne zapnutým motorom NIE JE).
Potom sa začali budovať slamení obri a montovať do toho zriaďovacie stanice a letiská.
Tak som ako obyvateľ pri konečnej podotkol:
- V zime, keď je vonku zima a väčšina ľudí vetrá nárazovo, inak má zatvorené okná a zároveň nikto nechce aby vodič vo vozidle umrzol, je naštartovaný motor ok.
- V lete, keď je vonku horúco a väčšina ľudí má pustenú klimatizáciu a zatvorené okná a zároveň chceme aby bola MHD konkurencieschopná autám, je ok aj má vodič naštartovaný motor a predchladzuje vozidlo,
- Na jar, keď s výnimkou krátkej prestávky nedáva žiadny zmysel aby vodič sedel v zavretom naštartovanom vozidle a obyvatelia pri konečnej by si možno chceli vychutnať jarný vzduch, jednoducho vodič porušuje pravidlá cestnej premávky.
Ergo, sú vodiči, ktorí toto ustanovenie zákona porušujú a nie je dôvod protiargumentovať letiskami, prístavmi, gulovačkami, kozmickými stanicami.
Nechápem čo má zapnutý motor na konečnej spoločné s vyvlastňovaním a znárodňovaním ale v poriadku.. Čo sa týka zapnutého motora pri 18°C to je nepochopiteľné aj pre mňa (okrem krátkej pár minútovej prestávky keď sa ten motor defacto neoplatí vypínať).
mne bolo furt čudné prečo N29 chodí tak skoro z konečnej oproti iným nočákom ale či to nebude pre tých čo chcú ísť od Devína do centra aby stihli na Botanickej prestúpiť na N33/N34 ktoré tam prídu po chvilke .. aby nemuseli ísť zbytočne cez stanicu a prestupovať ... takže by som to asi moc neposúval
Vyšla, len by sa musel posunúť odchod o 00:57 z Hradu Devín o cca 4-5 minút dopredu, čo by ale vzhľadom na vyťaženosť N29 (napr. aj vyťaženejšia N80 má jeden odchod posunutý o 4 minúty) nebol žiadny problém a na Hl. st. by mal aj tak ešte 5 minút.
Čiže vyvlastňovanie a znárodňovanie za socíku vlastne bolo fajn, hej?
Ja hovorím len toľko, že pravda je uprostred. Žijem na jednom mieste už 13. rok a raz tu nebola konečná, potom áno, potom zase nie. A ani som sa nepohol, pričom nehnuteľnosť patrila mojej rodine ešte pred zavedením prevádzky MHD.
A teda viem pochopiť v zime, ak si vodič kúri, že beží motor a nijako mi to nevadí, lebo mám zatvorené okná. Tiež v lete, keď všade naokolo bežia klimatizačné jednotky, tak viem pochopiť, keď vodič púšťa vo vozidle klimatizáciu. Ale, že musí bežať motor non-stop keď je vonku 18°C na jar alebo na jeseň, tak tomu nerozumiem.
V tomto máš síce pravdu ale stále nevidím dôvod na to aby sa kvôli pár sťažovatelom presúvala konečná alebo musel vodič mrznúť vo vozidle atď. Odjakživa platilo, že sa menšina prispôsobovala väčšine len už dlhšiu dobu mám pocit, ako keby to šlo opačným smerom a väčšina má trpieť kvóli pár jednotlivcom.
Súhlasím, že by tam mala byť sociálka. Na druhej strane niekde pri Hrade Devín sa sociálku kvôli jednej prestávke denne neoplatí stavať, takže tam by ten vodič v autobuse mrzol, na väčšine konečných by s tým ale nemal byť problém.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk