Reply on: Arrivaderci #246156:
Tak si si uľavil a dal mínusku bez chápania širších súvislostí.DPB za túto prácu samozrejme zamestnancov zaplatí, ale zaplatíš to na konci dňa ty, ako obyvateľ mesta.
Skúsim Ti dať jednoduchší príklad:
Mesto si nevie vybrať z troch variantov severnej tangenty a postaví teda všetky tri a potom sa "uvidí". A keď sa uvidí, zvyšné dve varianty zbúra. Tu tvoja argumentácia so súkromníkom úplne zlyháva.
Na to, aby boli grafikony v tabuliach a informačnom systéme je pri dnešnom rozsahu výluk potrebné, aby sa vytvoril komplet alternatívny grafikon a samozrejme je potrené zabezpečiť, aby bola medzi vodičmi minimálna chybovosť.
No a z toho kompletne alternatívneho grafikonu sa použije zopár minút a zvyšok bola úplne zbytočná práca a aj to nie je garancia, že bude vzhľadom na operatívu použiteľný. Ako keby si na obed ošúpal zemiaky a hodil ich do koša.
Preto vravím, že je v prvom rade bolo potrebné zabezpečiť, aby rozsah výluk nebol takto gigantický, lebo zastaralý informačný systém, ktorý vyžaduje množstvo manuálnych vstupov a do toho disciplinovanosť vodičov, dnes cestovanie rozhodne nezachráni.
Arrivaderci
Mne ked raz prisiel dodavatel do roboty a podla neho bola mega mega mega zbytocna praca vypisat a podpisat jednu A4 na vstup do budovy. A nebolo "tutu nunu zbytocna pracicka, chudatenko zmenime vsetko len kvoli tebe" - bol tam okamzity blacklist a vypoved dodavatelskej zmluvy.
Takze namiesto vyhovoriek pekne makat.