Reply on: Pajo #245963:
Pre túto problematiku sa uplatňuje základný štandard IDS BK, teda že o všetkom rozhoduje riaditeľ autobusu podľa jeho preferencií a aktuálnej nálady. Jediné čo je konzistentné je úplná absencia konzistentnosti.O 4 roky budú voľby, dovtedy to očividne inak nebude.
samkoh
L-528 by to mala okolo čiernovodského Tesca celkom dlhú zachádzku a ktovie, či by potom stíhala obraty na ZP, resp. v opačnom smere nadväznosti na S50 do BA.
Večerné prejazdy l-525+527 sú tiež otázne, možno by som to poriešil tak, že l-525 by spravila svoju trasu ako cez deň a z ChG, nám. by odišla v čase, keď mala odísť l-527 zo SlG, Hlavnej s tým, že v riadnom čase by vyšiel minibus(možno by som na tento účel povolil výnimočne aj obnovenie dodávok z éry november 2021-marec 2022) zo SlG, Chorvátskej cez SlG a Malý Raj na ChG, Hornodvorskú, kde by bol prestup do kmeňového vozidla l-525; obdobne aj opačným smerom. Mikrobus by sa v SlG mohol otočiť cúvaním na tej odbočke do novej ulice tesne pred koncom SlG(neskoro večer tam bude pri uzávierke o 10 m ďalej minimálna premávka) a na Čiernej Vode by sa šiel otočiť ku ZŠ Javorová alej. Prípadne úplne zrušiť l-528 s posilnením pezinskej vetvy l-527 a posilovým zavedením l-628 v čase všetkých odchodov l-528 Chg->Bernolákovo a opačne. Ešte znie otázka, čo v tom prípade spraviť s obsluhou úseku BA-Bernolákovo.