Reply on: samkoh #245960:
Tvoj návrh mi znie rozumne, som zvedavý, ako to dopadne v praxi.Keď sme pri 525+527, nechápem, podľa čoho boli stanovené časy odchodov, lebo v Bratislave ani jedným smerom nenadväzujú na 4.
V pracovné dni dopoludnia majú 525+527 príchody na Zlaté Piesky podľa CP hh:10,40, ale 4 odchádza hh:07,17,27,37,47,57. Prestup na ZP v smere do centra sa dá stihnúť za 1, 2 minúty, tých 7 min. je zbytočne veľa aj pri možnosti mierneho meškania 525/527. Optimom by boli tak 4 minúty.
Ešte horšie je to cez víkend, kedy je premávka na cestách plynulá - 525/527 príde z Grobov na ZP hh:10,40, ale 4 ide zo ZP hh:05,20,35,50.
Opačným smerom treba ísť cez nadchod, ale aj tak sú časy medzi príchodmi 4 na ZP a odchodmi 525/527 príliš dlhé - 10 min. v sedle pracovných dní a 11 min. cez víkend.
Absurdné je aj to, že jazdné doby regiobusov medzi zastávkami sú celotýždenne rovnaké.
Ako chceme obyvateľov satelitov presvedčiť, aby na cestu do centra BA využili VHD, keď im zbytočne cestu predlžujeme dlhými čakaniami pri prestupe a príliš dlhými jazdnými dobami regiobusov mimo špičky?
samkoh
L-528 by to mala okolo čiernovodského Tesca celkom dlhú zachádzku a ktovie, či by potom stíhala obraty na ZP, resp. v opačnom smere nadväznosti na S50 do BA.
Večerné prejazdy l-525+527 sú tiež otázne, možno by som to poriešil tak, že l-525 by spravila svoju trasu ako cez deň a z ChG, nám. by odišla v čase, keď mala odísť l-527 zo SlG, Hlavnej s tým, že v riadnom čase by vyšiel minibus(možno by som na tento účel povolil výnimočne aj obnovenie dodávok z éry november 2021-marec 2022) zo SlG, Chorvátskej cez SlG a Malý Raj na ChG, Hornodvorskú, kde by bol prestup do kmeňového vozidla l-525; obdobne aj opačným smerom. Mikrobus by sa v SlG mohol otočiť cúvaním na tej odbočke do novej ulice tesne pred koncom SlG(neskoro večer tam bude pri uzávierke o 10 m ďalej minimálna premávka) a na Čiernej Vode by sa šiel otočiť ku ZŠ Javorová alej. Prípadne úplne zrušiť l-528 s posilnením pezinskej vetvy l-527 a posilovým zavedením l-628 v čase všetkých odchodov l-528 Chg->Bernolákovo a opačne. Ešte znie otázka, čo v tom prípade spraviť s obsluhou úseku BA-Bernolákovo.