Dnešný neuspešný deň s dpb. Pri dobiehaní na 9 na kapucínskej 20.41 som spadla na zastávke. Vodič sa neunúval a ušiel. Z električky celý incident sledovala moja dcéra. Aj tá má z toho traumu.
Už dávno sa malo zaviesť u IDS BK každoročné zvyšovanie cien o mieru inflácie ako to majú napríklad ČD a nie blbosti typu kraťasy cez víkend na L72, L96 atď.
Môžem súhlasiť. Minulý víkend sme boli na výlete a šoférovala moja žena a v Lamači keď skočila zelená jej skapal motor (ešte je začiatočník). Samozrejme, Arrivák za nami spustil na plné gule klaksón a držal ho stlačený, kým sa moja rozklepaná žena na tretíkrát nerozbehla. Potom sa spustil dole Lamačskou cestuou v bus-pruhu, odhadujem tak 80 km/h a takmer to napálil do vychádzajúcej 21ky zo zastávky Mokrohájska, čo vyriešil myšičkou do normálneho jazdného pruhu samozrejme bez smerovky.
Ako tá kvalita ľudských zdrojov medzi vodičmi a v Arrive je fakt zlá. Aj pri DPB sa nájde občas kretén, ale tu to platí opačne - občas je vodič aj slušný.
Stačilo mi jeden odchod natrieskaný, aby som vyhodnotil, že krátky voz tam nepatrí. Totiž aj na 93 máš nárazovito plné aj prázdne odchody cez víkend, predsa tam nepatrí krátky voz, práve kvôli tým nárazom.
A ak 96 má 20 min. interval, tak aj tí Bratislavčania (napr. z Avionu alebo z Ružinova) sa budú kumulovať v spojoch, keďže majú v ponuke len tri do hodiny. Ak priletí lietadlo, tak už ani Avion sa ledva zmestí.
Ďalší krok bude skrátenie 61, lebo veď sa vyhodnotilo, že sa v klbákoch netlačia, tak nech sa tlačia v kraťasoch?
Mimochodom koľko sa ušetrí, ak je voz plný celý deň, a teda preťažený?
Zhodou okolností, dopravca, ktorého si použil ako príklad, je práve známy tým, že zo zastávok odchádza predčasne celkom bežne (resp. hneď po tom, čo nastúpia cestujúci s rezervovaným miestom).
Zdravím všetky, chcel by som sa spýtať, či existuje zpôsob alebo či je možné nájsť audio hlásenia všetkých aj zrušených či premenovaných zastávok v Bratislave. Napríklad existuje stránka kde je komplet mp3 hlásenie pražských električkových zastávok, tak či má niečo aj bratislava... Diky moc
Pozri, Arriva je biznis. Načo by si oni kazili vzťahy s vodičmi, nebodaj ešte spôsobovali podstav a zaoberali sa týmito vecami, keď to objednávateľ nevyžaduje? Opakujem, za prvý rok trvania služby nedostala Arriva za takéto veci ani jednu pokutu od BSK. Ani jednu jedinú.
Keby systém fungoval ako má, t.j. že dispečersky systém automaticky kontroluje odchýlky od CP a BSK za *každé jedno nadbehnutie* uloží príslušnú sankciu, hneď by to vyzeralo inak.
Myslím, že každý dopravca má takéto ničnehovoriace frázy. Napríklad u SL to boli nezmysly v duchu "vodiča preškolíme z tarify", ktoré tiež nikdy nič nevyriešili
"vodič bol upozornený a bude pod kontrolou" je tá najväčšia blbosť akú kedy tresli. Viackrát som sa sťažoval na 5-6 minútové predstihy, arogantnosť a presne tí istí vodiči robia presne to isté deň čo deň. Za mňa je celkovo Arriva "sedliacka" firma, ktorá má úplne háku cestujúcich, napíšu takúto správu aby sa nepovedalo a tam to hasne.
To je zaujímavé, ako sa okolité obce v závislosti od vonkajšej teploty od Bratislavy približujú alebo vzďaľujú. Ak je problém čakať na Zlatých Prieskoch, prečo nevyrovná náskok vozidlo o zastávku skôr?
Myslím, že vodič by mal dostať nejakú tabuľku s časovými odhadmi závislými od teploty vzduchu, aby vedel, koľko počkať, aby sa na Zlatých Pieskoch nerobili zápchy.
Vladimír