Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #245787:
Normalne si mal s kludom vystupit, prist k nemu zacat s nim viest rozhovor, ci ma nejaky problem, ci sa niekam ponahla... 😃
Reply on: Lurny #245775:
Môžem súhlasiť. Minulý víkend sme boli na výlete a šoférovala moja žena a v Lamači keď skočila zelená jej skapal motor (ešte je začiatočník). Samozrejme, Arrivák za nami spustil na plné gule klaksón a držal ho stlačený, kým sa moja rozklepaná žena na tretíkrát nerozbehla. Potom sa spustil dole Lamačskou cestuou v bus-pruhu, odhadujem tak 80 km/h a takmer to napálil do vychádzajúcej 21ky zo zastávky Mokrohájska, čo vyriešil myšičkou do normálneho jazdného pruhu samozrejme bez smerovky.

Ako tá kvalita ľudských zdrojov medzi vodičmi a v Arrive je fakt zlá. Aj pri DPB sa nájde občas kretén, ale tu to platí opačne - občas je vodič aj slušný.
Reply on: 3pa3ck3 #245781:
Stačilo mi jeden odchod natrieskaný, aby som vyhodnotil, že krátky voz tam nepatrí. Totiž aj na 93 máš nárazovito plné aj prázdne odchody cez víkend, predsa tam nepatrí krátky voz, práve kvôli tým nárazom.
A ak 96 má 20 min. interval, tak aj tí Bratislavčania (napr. z Avionu alebo z Ružinova) sa budú kumulovať v spojoch, keďže majú v ponuke len tri do hodiny. Ak priletí lietadlo, tak už ani Avion sa ledva zmestí.
Ďalší krok bude skrátenie 61, lebo veď sa vyhodnotilo, že sa v klbákoch netlačia, tak nech sa tlačia v kraťasoch?
Mimochodom koľko sa ušetrí, ak je voz plný celý deň, a teda preťažený?
Reply on: Anderis556 #245784:
Skoda, tak aspon takto provizorne 😃 https://i.imgur.com/EFC56zE.jpg
Reply on: Arrivaderci #245783:
Ani ja nevidím.
Reply on: Arrivaderci #245782:
nejak nechce nahrat obrazok, alebo ho nevidim len ja? 🤔
😂 (zdroj: FB Slovak ovlada slovencinu)
Reply on: Joyki #245780:
Odsledoval si viacero odchodov alebo iba jeden?
Víkendová krátka 96 ako sardinkaren už z letiska. #uspory
Reply on: Ike #245771:
Zhodou okolností, dopravca, ktorého si použil ako príklad, je práve známy tým, že zo zastávok odchádza predčasne celkom bežne (resp. hneď po tom, čo nastúpia cestujúci s rezervovaným miestom).
Zdravím všetky, chcel by som sa spýtať, či existuje zpôsob alebo či je možné nájsť audio hlásenia všetkých aj zrušených či premenovaných zastávok v Bratislave. Napríklad existuje stránka kde je komplet mp3 hlásenie pražských električkových zastávok, tak či má niečo aj bratislava... Diky moc
Reply on: Lurny #245775:
Pozri, Arriva je biznis. Načo by si oni kazili vzťahy s vodičmi, nebodaj ešte spôsobovali podstav a zaoberali sa týmito vecami, keď to objednávateľ nevyžaduje? Opakujem, za prvý rok trvania služby nedostala Arriva za takéto veci ani jednu pokutu od BSK. Ani jednu jedinú.

Keby systém fungoval ako má, t.j. že dispečersky systém automaticky kontroluje odchýlky od CP a BSK za *každé jedno nadbehnutie* uloží príslušnú sankciu, hneď by to vyzeralo inak.
Reply on: Lurny #245775:
Myslím, že každý dopravca má takéto ničnehovoriace frázy. Napríklad u SL to boli nezmysly v duchu "vodiča preškolíme z tarify", ktoré tiež nikdy nič nevyriešili 😃
Reply on: All1111 #245772:
"vodič bol upozornený a bude pod kontrolou" je tá najväčšia blbosť akú kedy tresli. Viackrát som sa sťažoval na 5-6 minútové predstihy, arogantnosť a presne tí istí vodiči robia presne to isté deň čo deň. Za mňa je celkovo Arriva "sedliacka" firma, ktorá má úplne háku cestujúcich, napíšu takúto správu aby sa nepovedalo a tam to hasne.
Reply on: All1111 #245769:
To je zaujímavé, ako sa okolité obce v závislosti od vonkajšej teploty od Bratislavy približujú alebo vzďaľujú. 😀 Ak je problém čakať na Zlatých Prieskoch, prečo nevyrovná náskok vozidlo o zastávku skôr?

Myslím, že vodič by mal dostať nejakú tabuľku s časovými odhadmi závislými od teploty vzduchu, aby vedel, koľko počkať, aby sa na Zlatých Pieskoch nerobili zápchy.
Reply on: All1111 #245772:
Chápem že to je oficiálna odpoveď, preto ten môj komentár 🙂
Reply on: 810zssk #245770:
Je to oficiálna odpoveď na podanú sťažnosť .
Subject: AMS006050
Saturday, February 11, 2023 8:16:27 AM
J. R
Referent reklamácií
ARRIVA Mobility Solutions, s.r.o.

Predchádzajúcich 10 + podnetov za posledný rok
bolo riešených nasledovne:
Vašu sťažnosť hodnotíme ako opodstatnenú.
S vodičom bol vykonaný pracovný pohovor, kde bol upozornený na dodržiavanie odchodov zo zastávok podľa cestovného poriadku a profesionálny prístup k Prepravnému poriadku a k cestujúcim.
Vodič bude v najbližšom období podliehať zvýšenej kontrole.
Ubezpečujeme Vás, že sme v danej veci prijali opatrenia, aby sa situácia viac neopakovala
Už to rieši aj IDSBK
Reply on: 810zssk #245770:
Rovnakou logikou by som vlastne na FlixBus z Varšavy do Viedne mal byť na zastávke tak hodinu skôr, veď čo ak má chudák vodič ťažkú nohu?
Reply on: All1111 #245769:
Autorovi toho nezmyslu by niekto mal dať školenie zo zákona o cestnej doprave.
Reply on: irizar #245764:
Ale budú 😃 oficiálna odpoveď na sťažnosť na nezastavenie na zastávke kde bolo 5 čakajúcich a to ešte v predstihu 3 minúty na zastávke Zlaté Piesky Nakoľko sa jedná o PAD (prímestská autobusová doprava), môže sa stať, že autobus príde do BA skôr ako určuje CP. V takom prípade autobus má postáť na zastávke na výstup a nástup na znamenie. Nemôže blokovať zastávku státím, aby počkal na presný odchod podľa CP.

V tejto veci Vám doporučujeme, byť na zastávke o 2 minúty skôr a vodičovi dať znamenie, že chcete nastápiť, alebo použiť MHD autobusy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.