ohladne Zahoria resp.Stupavy
Nebolo by vhodne využiť kapacitu klbovej linky 37 ktorá by mohla zachádzať na aut.stanicu Stupava ./bolo by to vhodnejšie ohladne konečnej.resp. v buducnosti aj tam čerpať vydrže tam odbremenilo by sa konečna Most SNP samozrejme ak by tam bolo zazemie pre vodičov-/Aj tak je to vlastne subeh s linkami Ariva smer Stupava / a tych pripadne obmedziť/
Viem je tu množstvo prekažok ohladne tarify a pod .to by si mali vyriesiť BID a DPB.
Je to myslim rozhodne lepši variant ako ukončiť *Zahoracke* linky nevhodne v Dubravke Pri kríži.
Nebolo by vhodne využiť kapacitu klbovej linky 37 ktorá by mohla zachádzať na aut.stanicu Stupava ./bolo by to vhodnejšie ohladne konečnej.resp. v buducnosti aj tam čerpať vydrže tam odbremenilo by sa konečna Most SNP samozrejme ak by tam bolo zazemie pre vodičov-/Aj tak je to vlastne subeh s linkami Ariva smer Stupava / a tych pripadne obmedziť/
Viem je tu množstvo prekažok ohladne tarify a pod .to by si mali vyriesiť BID a DPB.
Je to myslim rozhodne lepši variant ako ukončiť *Zahoracke* linky nevhodne v Dubravke Pri kríži.
postreh
dovol mi ujasnit veci a vnest kusok svetla - myslene to bolo ako doplnok Tvojej reakcie a postreh "zo zivota z ulice". Veci na papieri od ludi co planuju MHD vyzeraju vzdy "skvelo" (to uz pomaly ako Java programatori / IT architekti), ale realita je mizeria. Kapitalizmus by uz davno vydobytky ako prazdne/nizko vytazene autobusy/elektricky poslal do historie, pripadne redukoval spoje na 4-5x za hodinu. Na co ma MHD chodit kazdych 4-5-6 minut, aut z ciest nam neubudlo za posledne roky. Nehovoriac o vizii ze z Dubravky maju asi chodit spoje "zo vsade -> vsade". Moznoze raz bude zo zastavky "Pri krizi" chodit aj priamy spoj do Bruselu - ved co ak by nahodo niekto chcel ist. Paradoxne DPB rusi spoj c.27 - lokalny okruh ma daleko vacsi vyznam a ludia nech si nasledne prestupia napr. na Patronke / buducej "Lamacskej brane" a mozu ist odtial kam chcu. (peace)